Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av palmqvist
Undrar om de hade levererat bilar utan sätesvärmare med om den hade tagit slut hos leverantören, eller kardanaxlarna så inga mer AWD :) jaja vi får se, skönt att min e hemma
av Nimrod23
Statsminister skrev:min xc70 D4 AWD summum rullade av bandet i fredags och väntar på transport.. Ingen BLIS. Nu börjar längtan bli outhärdlig
Nu blir jag nyfiken. Hur vet du att bilen rullade av bandet i fredags? Din volvohandlare som har sagt det eller har du någon som jobbar på fabriken? :D
av Thomas1987
Nu har jag pratat med säljaren, rattvärme är med på min..
Tack vare att offerten gjordes dagen innan det togs bort som standard :D
Användarvisningsbild
av Statsminister
Nimrod23 skrev:
Statsminister skrev:min xc70 D4 AWD summum rullade av bandet i fredags och väntar på transport.. Ingen BLIS. Nu börjar längtan bli outhärdlig
Nu blir jag nyfiken. Hur vet du att bilen rullade av bandet i fredags? Din volvohandlare som har sagt det eller har du någon som jobbar på fabriken? :D
Fick regnummer av säljaren och en kompis som är pst kollade lite i datorn :-)
Användarvisningsbild
av joel80
Nimrod23 skrev:
Stefan har säkert kontakter... ;)
av Thomas1987
Nej nu ingår inte värme i ratten längre men det kan köpas till för 1900:-
av Wahla11
prahna skrev:
Wahla11 skrev:Idag låstes min beställning. Nån som vet faktisk tid efter det som bilen brukar levereras? Sagt v.46 innan...
Hur såg du att den låstes?
Har haft flitig kontakt med min säljare[SMILING FACE WITH SMILING EYES]
av Niclas
Robpet274 skrev:på bygg din volvo v70 interiör/komfort/kupeklimat finns inte Elvärme i ratt för 1900 men det finns på ex v60
Det finns men du måste välja momentum eller högre.
  • 1
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 116

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]