Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg?! *Omröstningen avslutad.. jag bytte till Power Blå!* :)

Vit solid
1
2%
Röd solid
10
20%
Svart solid
3
6%
Power Blå Metallic
16
31%
Flamenco Röd Metallic
Inga röster
0%
Bright silver Metallic
1
2%
Inscription Electric silver
12
24%
Seashell beige Metallic
8
16%
Användarvisningsbild
av joel80
Imorgon är sista dagen för ändringar.. känns ungefär som då man packar för en lång semesterresa.. vad har jag glömt?!!? Brukar alltid komma på det då det är för sent.. förra resan (förra veckan!) stod jag på Arlanda och kommer på att jag glömt passet.. doh.. tur att det var resa inom EU. (Men lite nervös blev jag ändå...)
Det är väl digital-Tv till sensus då för 5500kr extra, inget jag skulle vilja va utan när man sitter i köer med bilen..
Användarvisningsbild
av joel80
Ååh.. Fast kan man ens ha igång den när bilen körs? Tänkte att den har samma spärr som webbläsaren när man har connect touch?
Och sen kanske det inte är så säkert att kolla på TV när man kör.. Även om det är sakta kö.. Och man har köassistans...
Bilden klipps av vid 7 km/h av säkerhetsskäl, dock så är ljudet från det man tittar på kvar.
Enligt mig är digital-tvn en av dom mest onödiga tillvalen som finns! :wink:

Har tidigare valt till det. Men t.ex på min tidigare V60 T6 R-design använde jag funktionen 5 gånger på 2 år, och då var det bara för show :wink:
Användarvisningsbild
av joel80
Ja jag skippar det.. tror inte jag kommer ha användning av det annat än just "for show".
Och idag är jag så jävla förkyld (helvetes jävla dagisbaciller!) så jag orkar inte ta mig till handlaren och ändra nått.. lagt kort ligger.. :)
Användarvisningsbild
av joel80
Nej du har både bränslevärmare och elvärmare. (Man kan välja om man står inomhus eller utomhus.. Och såklart startar inte dieselvärmaren om man väljer inne. :)
Användarvisningsbild
av Perra83
Läste att du ska tona rutorna i efterhand.
Nu när ja har pratat med flera säljare så får jag infon att man kan beställa lastpaket med laminerade glas plus tonade rutor från fabrik. Kombination går inte att få på webben men i säljarens dator. Jag var noga med att fråga så det verkligen blir rätt och det ska det vara.

Va fick du för info från din säljare?
Användarvisningsbild
av joel80
Hm.. Jag valde tonade rutor först... men bytte sen till laminerat. Det gick inte att få båda, vare sig av säljaren direkt eller på bygg din volvo.
I allafall den info jag fick. Verkar vara annorlunda för V70 av nån anledning.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
S80 -99 styrservo

Hej, frågar åt en bekant, pumpen b&oum[…]

Jag svarar på min egen fråga. Jag var […]

Fy Helskotta Satans Mög Men skam den som ger[…]

Fick 352.000kr för bilen. Den blev såld[…]