- lör 10 okt 2015, 19:27
Halli Hallå.
Som topic lyder så har jag problem med mitt larm och farthållaren på min v70 -00.
Larmet har en tendens att starta när man minst anar det.
Ibland kan det tröja 10-20 min innan det börjar larma, vid något tillfälle så tog det bara 30-40 sek.
Har kollat efter felkod men där finns inte någon.
går det att koppla ur eller något så man fortfarande bara kan använda centrallåset?
Sen till problem nr två.
När jag försöker dra igång farthållaren så händer inte ett skit ingen lampa lyser eller något.
Där får jag fram felkod P1560 Cruise Control System-Transaxle Not in Drive.
Har ingen susning om vad som menas med det. så om någon kan upplysa mig lite och kanske till å med vet hur man fixar så skulle det vara underbart.
Tack på förhand.
Som topic lyder så har jag problem med mitt larm och farthållaren på min v70 -00.
Larmet har en tendens att starta när man minst anar det.
Ibland kan det tröja 10-20 min innan det börjar larma, vid något tillfälle så tog det bara 30-40 sek.
Har kollat efter felkod men där finns inte någon.
går det att koppla ur eller något så man fortfarande bara kan använda centrallåset?
Sen till problem nr två.
När jag försöker dra igång farthållaren så händer inte ett skit ingen lampa lyser eller något.
Där får jag fram felkod P1560 Cruise Control System-Transaxle Not in Drive.
Har ingen susning om vad som menas med det. så om någon kan upplysa mig lite och kanske till å med vet hur man fixar så skulle det vara underbart.
Tack på förhand.
V70 -00 (Automat)
Mil: 21750
Mil: 21750
- By breakman