...

Moderator: Moderatorer

Sleeper skrev: Vad tycker ni?
Racing incident.

Rent lagmässigt, gissar jag att rätten skulle döma båda till lika medskyldiga till olyckan.
Försäkringsbolagen häver nog över allt på den vita Volvon, Golfen hade ju redan avslutat sin manöver och körde i filen när Volvon började byta. Golfen hade dessutom blinkersen på i god tid innan filbytet.
Mabuse skrev:Rent lagmässigt, gissar jag att rätten skulle döma båda till lika medskyldiga till olyckan.
Försäkringsbolagen häver nog över allt på den vita Volvon, Golfen hade ju redan avslutat sin manöver och körde i filen när Volvon började byta. Golfen hade dessutom blinkersen på i god tid innan filbytet.
Jag tror att försäkringsbolagen bedömer att bägge är lika skyldiga, då får de in två självrisker och kan höja premien för bägge :mrgreen:
svergie2 skrev:Kan det vara KDF Ett Åtta Fyra? V70, Vit, 2009. "Vi uppskattar den årliga körsträckan till 3 140 mil." Så inte helt omöjligt att den är på Essingeleden?
Hur fasen kunde du urskilja det? När jag söker på den bilen står det att den är avregistrerad?
Sleeper skrev:
svergie2 skrev:Kan det vara KDF Ett Åtta Fyra? V70, Vit, 2009. "Vi uppskattar den årliga körsträckan till 3 140 mil." Så inte helt omöjligt att den är på Essingeleden?
Hur fasen kunde du urskilja det? När jag söker på den bilen står det att den är avregistrerad?
Mina ögon är bara 16 år gamla ;)

Mjo, konstigt att den är avreggad, men det står ju även "Fordonet är en vit herrgårdsvagn som är i trafik." konstigt nog. Släng iväg ett SMS och fråga om bilen har varit inblandad i en olycka
En till video uppe. :)
Ett par klipp ifrån Västerås i den här också.. och en massa taxis som kör dumt, sen så blev jag stoppad av polis...

[youtube]hLsL7zE0GKw[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=hLsL7zE0GKw
  • 1
  • 263
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 356

Det går med dubbla skruvstäd rätt […]

startsperre

Fant ut Disse Paramette.