Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Undra om Volvo har möjlighet att fjärruppdatera mjukvaran i XC90 utan att man på något sätt behöver trycka på något i bilen.

Innan behövde man nämligen göra nya inställningar i det individuella körläget efter varje gång man stängt av bilen. Till min stora glädje behöver man inte längre fippla med det utan den behåller inställningen! :D :-)-)
av Amli
Kan inte tänka mig att det finns en sådan funktion. Åtminstone inte utan att man godkänt det. Kan det vara en bugg i din som släppt? Den provbil jag hade hemma behöll inställningarna i det individuella körläget.

Bra vilket som :-)-)
av mikeS80
Amli skrev:Kan inte tänka mig att det finns en sådan funktion. Åtminstone inte utan att man godkänt det. Kan det vara en bugg i din som släppt? Den provbil jag hade hemma behöll inställningarna i det individuella körläget.

Bra vilket som :-)-)
Det kan knappast varit en bugg som släppt. Vi som läser detta forum vet ju att XC90_Executive bilar alltid är helt bugg och felfria! :D
Brainys V60

Du är långt ifrån den förste[…]

Där ser man. Sjukt störigt, men för[…]

Låter som typ BMW iX är en kandidat? h[…]

240 startar inte

Ska kolla på det när jag kommer hem sen[…]