- tor 08 okt 2015, 16:40
Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)
Moderator: Moderatorer
ahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)Snygg, hur blev det med rattvärmen?
ahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)Snygg bil! Jag tycker silver metallic är snyggt. Inväntar själv en xc70 silver metallic fast då sportvarianten. Har också stylinpaketet med tonade rutor på min.
Nimrod23 skrev:Snyggt, väntar själv på en i silver och Summumahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)Snygg bil! Jag tycker silver metallic är snyggt. Inväntar själv en xc70 silver metallic fast då sportvarianten. Har också stylinpaketet med tonade rutor på min.
Niclas skrev:Tack alla, bright silver gifter sig bra med den svart plasten.ahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)Snygg, hur blev det med rattvärmen?
ahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)Är du nöjd med bilen? Du får gärna lägga ut lite fler bilder på den om du har möjlighet till det. :D
trst skrev:Supersnygg!
Tänkte bara visa upp vad jag hämtade ut idag. Blev nöjd över valet av fälg (ymir 18" svart diamond cut).
Lite väl sent svar men löste du probleme[…]
Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]
Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]