Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ahlis1
Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)
bilen.JPG
bilen.JPG (456.73 KiB) Visad 374 gånger
av Niclas
ahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)
Snygg, hur blev det med rattvärmen?
av Nimrod23
ahlis1 skrev:Imorgon ska nya bilen hämtas, nästan 3 veckor tidigare än planerat! Kunde inte låta bli att tjuvkika lite idag 8)
bilen.JPG
Snygg bil! Jag tycker silver metallic är snyggt. Inväntar själv en xc70 silver metallic fast då sportvarianten. Har också stylinpaketet med tonade rutor på min.
Användarvisningsbild
av Krollspell
Nimrod23 skrev:
bilen.JPG
Snygg bil! Jag tycker silver metallic är snyggt. Inväntar själv en xc70 silver metallic fast då sportvarianten. Har också stylinpaketet med tonade rutor på min.
Snyggt, väntar själv på en i silver och Summum :-)
av ahlis1
Niclas skrev:
Snygg, hur blev det med rattvärmen?
Tack alla, bright silver gifter sig bra med den svart plasten.
Jodå den har rattvärme, jag var förberedd på att bli besvärlig om den saknats!
av Alexas
Är det någon som vet om det är möjligt att beställa till ett paket utan montering?

Jag är mycket intresserad av vinge+side scuff. Volvohandlarna vill ha 9500 för paketet. Vid beställning kostar samma saker 5900.

Så, kan man beställa det till ny bil men inte vilja ha det monterat :) ? Ett litet kryphål kanske...
av Nimrod23
bilen.JPG
Är du nöjd med bilen? Du får gärna lägga ut lite fler bilder på den om du har möjlighet till det. :D
av prahna
trst skrev:Bild
Tänkte bara visa upp vad jag hämtade ut idag. Blev nöjd över valet av fälg (ymir 18" svart diamond cut).
Supersnygg!
Bra fälgval!

Själv väntar jag ju på min XC70 sport och börjar klura på om man skulle köpa till stylingkitet och eftermontera det eller om man ska köpa ett polestar trim istället... De har ju rea på dem nu.....hmmmm har inte råd med båda...
Kommer även via en kontakt få solskyddsfilm installerat, vad ska man ha för toning om barn o frugan ska kunna åka bekvämt där bak?
Användarvisningsbild
av palmqvist
jag har 6% genomsläpp på bagage förnstren o 16% på bakdörrarna tyckte det blev bra syns ingen större skillnad uteifrån med den märks i kupen... finns någon bild på en svart v70 om du backar en bit...
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 116

Lite väl sent svar men löste du probleme[…]

Hur du kunde ha en Tesla i flera år och in[…]

DRL problem

Tack för svar då har jag en del jobb fr[…]

Det ser ut som att vad jag letar efter är ant[…]