- tor 08 okt 2015, 16:33
Att exempelvis, och rent hypotetiskt, tant Agda efter att ha fått sin bil Polestaroptimerad, med mer eller mindre hela folkpensionen som insats, själv skulle behöva slabba dit Polestaremblemet lite på trekvart, det vill nog ingen. Varken Volvo, Polestar eller tant Agda själv. (Tant Agda kan vara jag
)
Mot bakgrund av ovanstående så mejlade jag Polestar och fick snabbt ett svar att det är ÅF/Polestarinstallatören som skall montera emblemet. De skall också beställa ett Owners Package från Polestar till kunden. Precis som jag trodde och som det självklart skall vara alltså!
-)
Termik skrev:Japp, det måste ju vara så det är tänkt! Tyckte beskedet jag fick av min ÅF verkade konstigt..! Dvs. att "det får man göra själv om man vill ha det." ?:-/meko skrev:Bokat och klart! Installation om en dryg vecka. 8)Verkstaden gjorde det. Allt klappat och klart, bara ut att gasa sedan
Ni som installerat Polestar tidigare, har er ÅF då också monterat Polestaremblemet eller har ni fått göra det själva?
Att exempelvis, och rent hypotetiskt, tant Agda efter att ha fått sin bil Polestaroptimerad, med mer eller mindre hela folkpensionen som insats, själv skulle behöva slabba dit Polestaremblemet lite på trekvart, det vill nog ingen. Varken Volvo, Polestar eller tant Agda själv. (Tant Agda kan vara jag

Mot bakgrund av ovanstående så mejlade jag Polestar och fick snabbt ett svar att det är ÅF/Polestarinstallatören som skall montera emblemet. De skall också beställa ett Owners Package från Polestar till kunden. Precis som jag trodde och som det självklart skall vara alltså!

V60 D4 AWD -15 Polestar, Summum Business, VOC, Nav. mm.
V60 T4 F -12 R-Design, RTI mm. (såld)
V60 T4 F -12 R-Design, RTI mm. (såld)