Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Mig svarade dom iaf på mejlet som jag skrev blev själv förvånad :shock:. Nä nu handlar jag inte något mer av dom så billiga är dom inte direkt som dom skryter om. Blev Biltema hjulager och två fjädersäten samt en ny abs-krans.

Hehe då är det typ samma som det var för mig när jag beställde lambdasonden beställde den på en tisdag och det stod att den fanns i lager 1-2 dagarsleverans. Hela den veckan gick utan att jag hörde ett ljud från skruvat sen så fick jag ett mejl på måndag att min vara var på väg fick den dagen efter. Så det tog en hel vecka för dom att ens skicka lambdasonden :evil: .
Roligt att BILIA var billigare på original tändstift till min 740 är var skruvat är på Volvo original stift.
167:- På Bilia. Skruvat tar 245:- för exakt samma stift. VO 270746.
Marknadspris ca 294 kr
Du sparar: 49 kr
DE LURAS OXÅ TRO DE ÄR BILLIGARE ÄN MARKNADEN!! :evil:
Så då var allt fixat som skulle fixas så nu åker man tyst och skönt i bilen igen. Var tvungen att byta båda stabbstagen också vi fick inte loss dom så vi kapade bort dom :mrgreen: sen passade jag även på att göra en kalibrering av spjällmotorerna för klimatanläggningen :). Kan tilläga att det var fjädersätet vänster fram som var orsaken till ljudet jag haft en längre tid hålet var inte runt längre utan det hade slitits och blivit ovalt och det förklarar ju varför det såg så konstigt ut på vänster fjäderbenstorn. Sen så har jag även lagat lite rost under bilen ska försöka att ta några bilder imorgon på det :).

Hoppas nu att bilen går igenom besiktningen som måste ske denna månad. Tror att jag kommer få anmärkning på vänster halvljus diffusljusbild den reflektorn har sett bättre dagar :).
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 252

Det var ju det jag sa. Vissa ser bara problem. D[…]

Det har läckt i nån vecka bara lite sm&[…]

Uppdatering! Bilen är återigen ihopmon[…]

Bytte ut batteriet 2023. Hur är det med remme[…]