Moderator: Moderatorer

Zwizz skrev:Gjort lite bromsservice, något som borde ha blivit gjort för länge sen :lol:

Bild

Bild

Bild

Ser ut som du satte tillbaka de gamla beläggen? Byt dessa till nya så allt får slitas in från scratch.

Det du håller i handen ser helt slut ut. Ser ut som slitytan delvis har släppt från hållaren.
av Zwizz
dieselputte skrev:
Zwizz skrev:Gjort lite bromsservice, något som borde ha blivit gjort för länge sen :lol:

Ser ut som du satte tillbaka de gamla beläggen? Byt dessa till nya så allt får slitas in från scratch.

Det du håller i handen ser helt slut ut. Ser ut som slitytan delvis har släppt från hållaren.
Nope satte inte tbx dom gamla, satte bara dit för att visa hur sjukt slut dom va mot en ny skiva :D men det sitter nya backar, nya skivor och nya belägg nu!

Så det går ett tag :-)-)
Senast redigerad av 1 Zwizz, redigerad totalt 0 gånger.
Gah! Lär er att ta bort bilder i "citat" eller åtminstone gömma dem i en "spoiler"-tagg.
Att citera det meddelandet som är precis ovan är för övrigt helt meningslöst och "dålig forum-sed". ;)

Ett av våra största i-landsproblem! Jag lovar!
joel80 skrev:Gah! Lär er att ta bort bilder i "citat" eller åtminstone gömma dem i en "spoiler"-tagg.
Att citera det meddelandet som är precis ovan är för övrigt helt meningslöst och "dålig forum-sed". ;)

Ett av våra största i-landsproblem! Jag lovar!
Håller med... asjobbigt & sjukt snabbt gjort att ta bort bildlänken/länkarna.
Idag har jag satt timern för bränslevärmaren för första gången på säsongen, så bilen blir varm och go när man ska skjutsa ungen till dagis 200 meter imorgon bitti.

Jo, jag ska åka några mil till jobbet sen också... ;)
Användarvisningsbild
av P210
På tal om bränslevärmare, min har haft en krånglande förbränningsfläkt länge och jag har behövt släcka felkoder med jämna mellanrum för att den kinkar ibland när den ska starta, testade den med tiduret ett par kalla mornar i början på augusti/september och den gick klockrent! Men glädjen blev inte långvarig - förra veckan gav fläkten upp totalt - den går inte ens testköra i VIDA längre :(
Hörde mig runt om någon firma i trakten ville renovera den, slutade med att jag fick napp på en nästan ny och lokala volvoverkstan gav mig ett pris på 1200kr för att swappa dem, så jag har bokat in ett byte och sedan kan jag renovera min gamla i lugn och ro!
Bild
  • 1
  • 427
  • 428
  • 429
  • 430
  • 431
  • 1912
Värme i kupén laddhybrid

Skulle oxå tippa på el värmaren t[…]

Vårda v90 2025

Hej, har en v90 som nu gått 1600 mil sen Luc[…]