Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av meko
Bokat och klart! Installation om en dryg vecka. 8)
Ni som installerat Polestar tidigare, har er ÅF då också monterat Polestaremblemet eller har ni fått göra det själva?
meko skrev:Bokat och klart! Installation om en dryg vecka. 8)
Ni som installerat Polestar tidigare, har er ÅF då också monterat Polestaremblemet eller har ni fått göra det själva?
Verkstaden gjorde det. Allt klappat och klart, bara ut att gasa sedan Bild
Jag har inga emblem, och reggar inte om min
Användarvisningsbild
av sony
Är det bättre för andrahandsvärde att regga bilen eller ska man skita i det?
Reggade min, varför inte? Kan aldrig vara fel att kunna visa att bilen är en "D5'a". Sladdade in på bilprovningen, gav dem intyget, öppnade motorhuven, betalade avgiften och åkte hem. Tog 15 min och fick nytt reg bevis med 215hk en vecka senare.
Användarvisningsbild
av sony
Vad kostar det att registrera och kan man göra de t senare eller måste man göra det på en gång?
av Termik
sony skrev:Vad kostar det att registrera och kan man göra de t senare eller måste man göra det på en gång?
Har för mig att reg besiktningen på Svensk Bilprovning kostade 650kr. Vet inte om det är någon tidsgräns dock
Vid registreringsbesiktningen uppvisas intyget från Volvo Personvagnar för personalen som utför besiktningen. Man utför en enkel registreringsbesiktning, kallad A2A. Kostnaden för en registreringsbesiktning ingår inte i priset för effektoptimeringen. Priset är 640 SEK.

Får gratulera!! Vad hade du för miltal[…]

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]

Det är inte omöjligt att det har ä[…]

LED - bländande halvljus

Nu är detta en sajt som vissa inte uppskatta[…]