Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ahlis1
Kronblom23 skrev:
Nimrod23 skrev: Ingick det rattvärme som standard när du gjorde din beställning?
Nej, det är tillval.
Rattvärmen ingår i classic-paketet. Det gjorde det iaf i somras när jag beställde.

Edit: Rattvärmen verkar ha utgått och istället ingår nu eluppvärmda spolarmunstycken.
Användarvisningsbild
av keroan
ahlis1 skrev:
Kronblom23 skrev:
Nimrod23 skrev: Ingick det rattvärme som standard när du gjorde din beställning?
Nej, det är tillval.
Rattvärmen ingår i classic-paketet. Det gjorde det iaf i somras när jag beställde.
Rattvärme ingår inte nu. Kostar 1900:- Däremot ingår eluppvärmda spolarmunstycken nu.
Användarvisningsbild
av keroan
jiffi skrev:Detta monteras lokalt på försäljningsstället vad jag vet, borde inte bli några problem om så är fallet...
Två veckor efter att jag fått bilen levererad kom det här erbjudandet. Jag försökte förhandla till mig ett bra pris i efterhand men njet... Det gick inte :(
av Kronblom23
Kollade precis på specen och ingen rattvärme. Å andra sidan har jag "bara" beställt en Momentum + VOC, lastmatta etc. Inget avancerat. Behövde tyvärr klämma in den under 7,5 basbelopp för att få "igenom" den.
av kultis
Där ser man, då måste det plockats bort nu under september då, jag beställde slutet av augusti och då var det med. Men å andra sidan gjorde ju Volvo inget större väsen av att blis försvann heller, men man behöver vara uppmärksam när man ska beställa verkar det som
Användarvisningsbild
av palmqvist
springpojke skrev:Leverans idag :)

Bild

Bild

Bild
Härligt med så många snygga V o XC70, Kör försiktigt! :) Vad tog de för o lacka stänktskydden?
Användarvisningsbild
av palmqvist
springpojke skrev:ingen aning, lackfirman sa runt 800, vart fakturan tog vägen i slutändan vet jag inte :lol:
Hos VOLVO återförsäljaren jag frågade ville de ha 2500 för jobbet kändes som det sved lite mycket :(
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 116
Flexrör till B5254T2 (2,5T)?

Har grovt läckage nånstans i flexrö[…]

Optimering

Jävligt kreativt att kalla en signal-maniplul[…]

text Du har helt rätt. Ha en trevlig helg[…]