- ons 30 sep 2015, 14:55
Tack palmqvist... Din är riktigt clean, Snyggt!! Funderar också på det här med mörkare toning. Känns lite för ljus på fabrikstoningen.
Moderator: Moderatorer
Kronblom23 skrev:Jaha, då har jag efter mycket om och men gått med i flocken som väntar. Efter att ha provkört, läst, funderat, vridit och vänt var det det till slut ha-begäret och inte hjärnan som fick bestämma. :)Ingick det rattvärme som standard när du gjorde din beställning?
Beställningen gick iväg idag och nu kan väntetiden börja!
Det blev till slut en XC70 Classic D4 AWD.
Nimrod23 skrev: Ingick det rattvärme som standard när du gjorde din beställning?Nej, det är tillval.
Kronblom23 skrev:Nimrod23 skrev: Ingick det rattvärme som standard när du gjorde din beställning?Nej, det är tillval.
kultis skrev:Missade designpaketet, med scuffplates och vinge...gör ju en del för utseendet.Skulle precis skriva att jag tyckte du skulle ta stylingpkt :) gör väldigt mycket för utseendet! Jag tänkte ringa min bilhandlare imorgon och kolla om de på något sätt kan få till en vinge+side scuff för nypriset. Hoppas inte för mycket men värt att fråga. Annars snyggt specad! Jag har teknikpaketet med 7" och mellan-stereon och den duger utmärkt till musik och radio! Är man entusiast så kan ett steg till + sub vara ett alternativ men jag ser inget behov av det för "vanliga" människor.
/Fredrik