NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bilgalen
Appel skrev:
McDonald skrev:Railsen är tillval (blanka eller svartat) inför 08, innan var dom mer eller mindre standard.

M
Jag beställde en V50 MY08 idag och då ingår rails men ingen möjlighet att välja färg!?
Grattis!

Vad blev det för motor? Beställde du med den här träslöjdsinredningen?
Användarvisningsbild
av Appel
bilgalen skrev:Grattis!

Vad blev det för motor? Beställde du med den här träslöjdsinredningen?
T5 men inte träslöjd, jag fick vibbar av laminerade möbler typ offentlig inrättning eller skola... hade det varit i björk så kanske!
Användarvisningsbild
av Evil Angel
Jag beställde en V50 MY08 idag och då ingår rails men ingen möjlighet att välja färg!?[/quote]

Hur lång leveranstid var det på bilen??
Användarvisningsbild
av Appel
[quote="Hur lång leveranstid var det på bilen??[/quote]

Jag kollade med säljaren i torsdags, men dom sa att dom inte fått något leveransbesked ännu. Jag tänkte kolla imorgon måndag med "svepskäl" att jag undrar om nya broschyren kommit!

Man vill tjata men inte verka tjatig...
av iDrive
Appel skrev:
McDonald skrev:Railsen är tillval (blanka eller svartat) inför 08, innan var dom mer eller mindre standard.

M
Jag beställde en V50 MY08 idag och då ingår rails men ingen möjlighet att välja färg!?
Enligt broschyren för MY08 verkar det som att "Rails - silver metal" ingår i summum. I alla övriga konfigurationer igår det bara "rails". Jag tolkar det som svarta rails.
av iDrive
Appel skrev:"Jag kollade med säljaren i torsdags, men dom sa att dom inte fått något leveransbesked ännu. Jag tänkte kolla imorgon måndag med "svepskäl" att jag undrar om nya broschyren kommit!

Man vill tjata men inte verka tjatig...
Enligt min säljare gäller följande; tillverkning startar vecka 20, leverans runt vecka 24.
Användarvisningsbild
av Appel
iDrive skrev:Enligt min säljare gäller följande; tillverkning startar vecka 20, leverans runt vecka 24.
20 juni skall min bil lämna fabrik enligt säljaren! Har man tur så får man den efter midsommar men innan semestern!
Användarvisningsbild
av Evil Angel
Ok

jag skall beställa en i vekcan tänkte jag fick sålt min xc90 i veckan :)

Det blir en:
2.0D Summum
Barnsäkerhetspaket
Svart Metallic
Laminerade rutor
Uppgradering till 8 högtalare "High Performence"
Nyckelavstägning Passbag
Mörkgrått skinn
!7" Spartacus
Vinge
Lågt sportchassi
Textilmattor
Panelinlägg Nordic Light Oak
Vinterhjul

Känns som ett väldigt bra köp för vettiga pengar :)
Användarvisningsbild
av metal
Tjena på er!

Är det någon som vet ifall den "faceliftade" S40:n kommer komma med bodykit som den nuvarande kan fås med? Jag tycker bodykitet gör extremt mycket för utseendet av bilen. Visserligen är ju den nya versionen lackad hela vägen ner nu, men ett bodykit (tröskelbreddare, bakre/främre spoiler) förhöjer utseendet än mer, enligt mig.

Jag har inte sett några bilder på den nya versionen med bodykit. Är det någon som har gjort det?
Användarvisningsbild
av Appel
metal skrev:Tjena på er!

Är det någon som vet ifall den "faceliftade" S40:n kommer komma med bodykit som den nuvarande kan fås med? Jag tycker bodykitet gör extremt mycket för utseendet av bilen. Visserligen är ju den nya versionen lackad hela vägen ner nu, men ett bodykit (tröskelbreddare, bakre/främre spoiler) förhöjer utseendet än mer, enligt mig.

Jag har inte sett några bilder på den nya versionen med bodykit. Är det någon som har gjort det?
Det kommer R-Design i höst med kjolar mm, mer info än så har Volvo inte släppt ännu.
Volvo 945 STARTAR EJ

då upptäckte dom att min inte få[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]

Kylvätska till 740 b230f

Hej! Funderar på att tömma systemet d&a[…]

Brainys V60

Hej, Såg din föredömliga monter[…]