Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Olle.H
XC90_Executive skrev:Ja man ser flera stycken dagligen. Men än så länge har jag inte sett någon annan med B&W än, förutom First Edition. Det är synd för det låter helt magiskt!! :mrgreen: och ser väldigt exklusivt ut! :-)-)
Jag har det i min. Kan bara hålla med, helt fantastiskt ljud!
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Här i Halmstad har jag bara sett någon enstaka d5a + D4, ingen T8 än. Verkar som nya X5 är lite mer vanligare här, sett flera sådana, dom är rätt snygga :)
av JimmyK
XC90_Executive skrev:
Gurra82 skrev:Jag har lösningen på ditt problem: köp en xc90 d5 awd under tiden :D

Har faktiskt en XC90 D5 Inscription nu, tills den beställda kommer! :D
Vad kostade det att hyra bilen fram tills din T8 kommer? Smidig lösning
av imfralla
Beställde nu i v36 fick prel. April 2016. Någon som fått ett annat svar? Följa leveranstiden på Min Volvo verkar helt kört. Skulle vara kul om dom fick ordning på den tjänsten så man har någon idé om när man kan tänkas få bilen.
av xc2015
Nu borde några T8or vara producerade, har någon ännu provkört den? Ringde min ÅF igår och han skulle kolla upp det.
Användarvisningsbild
av PärM
Förlåt några okunskapsfrågor ... Har några T8 hittills levererats till kund och, om så, när började leveranserna? Om ej, när börjar leveranserna? När blir leverans för nya order? Har Volvo förseningar med just T8 och vad beror de isf på?
av xc2015
T8 ska ha börjat tillverkas från v33 med inscription - r-design tror jag skulle börja något senare.
Det var en förproduktion av T8or som gjordes innan sommaren men tror inte dessa gick till Sverige.
Inga förseningar rapporterade på T8 men ordersystemet är ju lite "nere" sedan Volvo bytte leverantör av bilar till ÅF som verkligen verkar strulat till allt med bilar som skickats fel och m.m.
Användarvisningsbild
av VolvoLarry
Såg en levererad T8 idag tror jag i alla fall för det var inga test vehicle dekaler på den.
Användarvisningsbild
av svergie2
Såg en parkerad Test Vehicle (T8) utanför Tempo i Uddevalla nyss Ingen i Sverige som har fått T8?
av xc2015
svergie2 skrev:Såg en parkerad Test Vehicle (T8) utanför Tempo i Uddevalla nyss Bild Ingen i Sverige som har fått T8?
Har inte hört något. Min återförsäljare har inte ens hittar en för provkörning i Stockholm vilket är lite konstig prioritering av Volvo tycker jag (om det finns bilar att leverera)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]

Prestige Performance