- sön 22 apr 2007, 21:53
Är det någon som känner till artikelnummret på det kontaktdon som passar till S60/V70N:s strålkastarkontakt på bilar med halogenlyse, dvs hanen till 978149 eller vad den nu heter som sitter på bilar fram tom 04?
Behöver denna för att få ihop bilens ordinarie elsystem med kablaget på bixenonen från 05-07 plastglasstrålisarna och där sitter något med en svordom på, F**D står det på den och jag vill inte klippa ock klistra på bilens kablage då behovet av att byta strålkastare utan att klippa och löda finns 1ggr/år.
Kan det vara så simpelt att det är kablaget från xenonen 02-04 som heter typ 865974 som har det kontakdon jag är ute efter och jag tvingas köpa hela detta?
Volvo verkar inte ha en susning/vill inte sälja den lilla delen.
Behöver denna för att få ihop bilens ordinarie elsystem med kablaget på bixenonen från 05-07 plastglasstrålisarna och där sitter något med en svordom på, F**D står det på den och jag vill inte klippa ock klistra på bilens kablage då behovet av att byta strålkastare utan att klippa och löda finns 1ggr/år.
Kan det vara så simpelt att det är kablaget från xenonen 02-04 som heter typ 865974 som har det kontakdon jag är ute efter och jag tvingas köpa hela detta?
Volvo verkar inte ha en susning/vill inte sälja den lilla delen.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..