Här diskuteras allmänna bilfrågor oavsett märke som inte passar in i övriga forum.

Moderator: Moderatorer

Tror inte att namnbytet kommer innebära någon större skillnad för deras korvförsäljning faktiskt.

Det enda som kommer spela roll hos ett tankställe snart är hur många ampere de kan trycka ut i snabbladdaren.
Användarvisningsbild
av erikn
Lucif3r skrev:Circle K... Kanske låter bra i kanada, men i sverige låter det ju helskumt :roll:
Sen har ju statiol funnits här i sverige så länge jag kan minnas iaf, så det är ju lite nostalgi över det namnet :P
Beror väl på hur gammal man är...
av Amarace
Lucif3r skrev:Circle K... Kanske låter bra i kanada, men i sverige låter det ju helskumt :roll:
Sen har ju statiol funnits här i sverige så länge jag kan minnas iaf, så det är ju lite nostalgi över det namnet :P
Men Statoil har väl bara funnits här runt 25år? Iaf här i Norr land fanns BP till runt 93, sen blev det Statoil.
av para
Circle K. En cirkel = O och ett K..... låter bekant, den macken finns ju redan. "OK"
Användarvisningsbild
av erikn
Amarace skrev:
Men Statoil har väl bara funnits här runt 25år? Iaf här i Norr land fanns BP till runt 93, sen blev det Statoil.
Samma runt Stockholm.
Var det inte Esso tidigare?

Idag har bilden varit på service, under 3K h[…]

Råd vid motortvätt

Jag vet inte jag men jag tycker det duger gott att[…]

Dimljus v70 97

Jag är med, får koppla imorgon. Bilen &[…]

V90 läggs ner.

Vilken tur att jag redan är klar med Volvo :[…]