Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken färg?! *Omröstningen avslutad.. jag bytte till Power Blå!* :)

Vit solid
1
2%
Röd solid
10
20%
Svart solid
3
6%
Power Blå Metallic
16
31%
Flamenco Röd Metallic
Inga röster
0%
Bright silver Metallic
1
2%
Inscription Electric silver
12
24%
Seashell beige Metallic
8
16%
av Droopy
joel80 skrev:Problemet är att man ju redan resonerat så på diverse tillägg.. Bild

Smaken är som baken men jag tycker den blir grym i rött med svarta detaljer, svarta rutor, fälgar osv. Powerblå tycker jag personligen är riktig trist färg, men det är din bil och du som ska vara nöjd.
Användarvisningsbild
av joel80
Hm.. Inte för att jag lovar att följa det.. men bara av nyfikenhet skapade jag en omröstning i första inlägget. :)
Vilken färg ska jag ha? (Tog inte med de jag absolut inte vill ha...)

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... &sk=t&sd=a
Hade oxå valt passion red. Passar bra på V60 :-)-)
Användarvisningsbild
av grillchips
Fick fasen bli en röst på röd ändå, hade Saville grå funnits med i röstningen hade det blivit den. Men annars röd av samma anledning som Droopy nämner, den röda med alla svarta detaljer är klockren.
Användarvisningsbild
av joel80
Gud va svårt ni gör det.. :) Hade typ bestämt mig för att byta till "power blå" imorrn.. Nu är jag osäker igen. Kanske får lägga till rattvärme bara för att lägga till nått annat (billigare) och säga att jag tog det istället.
av mikebike
Droopy skrev:
joel80 skrev:Problemet är att man ju redan resonerat så på diverse tillägg.. Bild

Smaken är som baken men jag tycker den blir grym i rött med svarta detaljer, svarta rutor, fälgar osv. Powerblå tycker jag personligen är riktig trist färg, men det är din bil och du som ska vara nöjd.
Håller med helt.
av Kluster
Grattis till nya bilen! :)

Jag skulle ha tagit en Seashell Beige metallic! Hade lite svårt för den när t ex XC60 har den färgen. Men med Bor "19-fälgarna, tonade rutorna samt denna färg blir det en bra kombination (se här: http://www.bytbil.com/bilar/volvo/v60/w ... 8AMLABQtA!)

Var jag tvungen att välja mellan röd solid, Power-blå och seashell beige skulle jag ta sistnämnda alla dagar i veckan. Men som sagt, smaken är som baken.
av fyrahjul
Hur kan man exkludera Ocean race blå som alternativ är för mig en gåta!!! Power Blue och Ocean race är enligt mig (arbetar som designer själv) dom två färger som gör karossdesignen allra bäst. Dessutom dom enda två färgerna där stylekit passar till, ex ironstone. Ser enligt mig ut som en en helt annan betydligt mer intressantare V60:) Sedan kan jag hålla med om att Ocean Race och Power blue ser mer sport ut och det kanske inte är något man förknippar en pluggin hybrid med.

Men det klart, smaken är som baken. Finns inget facit här. :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Tyvärr finns ju inte Ocean Race-blå till den kärran han valt. Annars håller jag helt med om den färgen!

(Edit: med de valen han gjort dvs, OR finns ju till V60 i övrigt)
Senast redigerad av 1 grillchips, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14
Luftkudde domkraft

Någon som provat luftkuddedomkraft 3delad oc[…]

Sedan börjar den "bluddra" och k[…]

Buckelteknik har vi haft bra erfarenhet av https[…]

Dämparna är samma som vanlig v60,är[…]