Devilsheaven skrev:Hämtade ut min XC70 idag. Riktigt härligt. BLIS var även med :)Nice! När beställde du din bil? Vilken bil blev det? Sport eller Summum? AWD eller FWD?
Moderator: Moderatorer
Devilsheaven skrev:Hämtade ut min XC70 idag. Riktigt härligt. BLIS var även med :)Nice! När beställde du din bil? Vilken bil blev det? Sport eller Summum? AWD eller FWD?
Nimrod23 skrev:Jag la in beställningen den 6/7 så jag lyckades mer eller mindre att pricka in fabrikens semester stängning rätt bra.Devilsheaven skrev:Hämtade ut min XC70 idag. Riktigt härligt. BLIS var även med :)Nice! När beställde du din bil? Vilken bil blev det? Sport eller Summum? AWD eller FWD?
Devilsheaven skrev:Hur känns den nya 8-stegade automaten tillsammans med FWD?Nimrod23 skrev:Jag la in beställningen den 6/7 så jag lyckades mer eller mindre att pricka in fabrikens semester stängning rätt bra.Devilsheaven skrev:Hämtade ut min XC70 idag. Riktigt härligt. BLIS var även med :)Nice! När beställde du din bil? Vilken bil blev det? Sport eller Summum? AWD eller FWD?
Det blev en D4 FWD Summum. Teknik Paketet, Mörk tonade rutor, VOC, El barnsäkerhets lås och eluppvärmda spolarmunstycken.
Goblin skrev:Äntligen har jag fått datum och tid gällande min leverans! På måndag smäller det! Det framgick inte, men jag antar att min bil säkert blev en av de försenade bilarna som det pratades om tidigare och då kan jag nog också glömma BLIS. Av registreringsuppgifterna att dömma så verkar den ha blivit tillverkad tredje veckan i augusti, känns jäkligt sent med tanke på när jag beställde min... :shock: :evil: Aja, nu känns det bra att jag äntligen har fått ett fast datum och tid. `Inte helt omöjligt du får det, du har ju beställt en mer eller mindre exakt likadan som min, och min har regdatum 150820 och jag fick BLIS på min.
Någon som vet om Bilia lägger på något lacksydd innan leverans?
Dontomase skrev:Tack, min har regdatum dagen innan dig så det ser ju lovande ut;).Goblin skrev:Äntligen har jag fått datum och tid gällande min leverans! På måndag smäller det! Det framgick inte, men jag antar att min bil säkert blev en av de försenade bilarna som det pratades om tidigare och då kan jag nog också glömma BLIS. Av registreringsuppgifterna att dömma så verkar den ha blivit tillverkad tredje veckan i augusti, känns jäkligt sent med tanke på när jag beställde min... :shock: :evil: Aja, nu känns det bra att jag äntligen har fått ett fast datum och tid. `Inte helt omöjligt du får det, du har ju beställt en mer eller mindre exakt likadan som min, och min har regdatum 150820 och jag fick BLIS på min.
Någon som vet om Bilia lägger på något lacksydd innan leverans?
Buse06 skrev:Första gången här...Jag väntar på min V70 som kommer nästa vecka. Fick just ett registreringsnummer. Den är registrerad 150914. Det ska ju bli spännande. Men det har tagit lång tid. Beställde veckan efter midsommar. Det här blir min första nya VolvoVad kul, grattis till den nya bilen av rätt märke!!:-)
Det blir en FWD med D4 och åttastegad automat. Sålde min MB E-klass efter 44 000 mil. Den gick hyfsat, men rostade ihjäl sej, nu hoppas jag bara att Volvon inte rostar på samma sätt.
Kul med ett aktivt forum!
Hej, Har nyligen blivit ägare till en Volvo […]