Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av para
Då tar det väl nån vecka nu då innan "vinterkampanjen" börjar med typ vinterhjul, VOC och drag på köpet......
joel80 skrev:och från imorrn bitti kl 9:00 får man inte vinterdäck med "på köpet" längre... vilket gjorde att jag fick tummen ur och beställde... :D
Nu börjar den eviga väntan..

En V60 D5 TE Summum BE med lite lull lull.. :D
Sweet. Hur lång tid beräknas en evig längtan ta? Bild
para skrev:Då tar det väl nån vecka nu då innan "vinterkampanjen" börjar med typ vinterhjul, VOC och drag på köpet......
VOC ingår i V60 TE så isåfall blir det ingen större "förlust" för mig.. men det kommer ju alltid kampanjer efteråt man önskade man kunde ha fått. :)

TommyP86 skrev: Sweet. Hur lång tid beräknas en evig längtan ta? Bild
Ca 12 veckor trodde säljaren.. Så nån gång i början/mitten av december..
Passar rätt bra då min leasing på nuvarande går ut vid årsskiftet.. men klart att man nu bara vill att tiden ska gå! :D
Just vinterdäckskampanjen innebär ju att pengar skickas från Volvo till återförsäljaren, så det är faktiskt en kampanj som utan tvivel är bra för kunden jämfört med inte vinterdäckskampanj...
Precis... det finns inte en chans i världen att få samma "rabatt" från en handlare om den inte är sponsrad uppifrån.

Jag är rätt nöjd i allafall.. Offerten jag fick från Bilia låg på 9K mer än den från Bilbolaget. Så jag tror det var en rätt ok deal.. ca 10% rabatt totalt blev det. Så mycket fick jag inte förra gången! (Då landade det på ca 8% tror jag det var..)

Dock dyrare bil nu, och mer utrustning.. så det fanns väl mer att ta av. :)

..Drivaxel är ju en ganska dyr historia att[…]

Jag lyckades få en ny XC90, en provbil l&ari[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]