Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bahh85
Tjena!

Tänkte höra ifall någon vet ifall det finns svart innertak på v70 r design 2013? och ifall det finns R design till v70 2014?

kollar runt lite på begangnade v70 nämligen, och R design är ett måste och hade varit trevligt med svart innertak=)

Mvh
Har beställt många nya Volvo och läst utrustningslistorna, för Audi och BMW och Porsche finns svart innertak som option, kan inte minnas att jag sett det i någon Volvo-lista.../Per
perhall skrev:Har beställt många nya Volvo och läst utrustningslistorna, för Audi och BMW och Porsche finns svart innertak som option, kan inte minnas att jag sett det i någon Volvo-lista.../Per
Finns iallafall på MY16 (XC60). För det har jag... :D
perhall skrev:Har beställt många nya Volvo och läst utrustningslistorna, för Audi och BMW och Porsche finns svart innertak som option, kan inte minnas att jag sett det i någon Volvo-lista.../Per
Jag har svart innertak men på en V60
Jag har en svart bil med svart innertak. Rätt jobbigt i sommarvärmen. Det svarta taket på utsidan suger åt sig all värme och det svarta innertaket strålar ut värmen i kupen direkt mot huvudet.

Ett alternativ kan vara att låta Bilprovning[…]

Jag lyckades få en ny XC90, en provbil l&ari[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil anv[…]

Hade lite tur med samma problem som försvann […]