Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rillee
Tackar. Det var billigt, då kan jag köpa till farsan och brorsan med :)
Användarvisningsbild
av Rillee
De passar inte till 2015
av pellz0r
Har reglagen verkligen ändrats mellan 2014-15? Jag skulle snarare tro på att informationen från aliexpress är fel (läs: ouppdaterade. Det hör till vanligheterna när man beställer grejer från kina :D)
av Robot
Kineserna kopierar fritt ser jag! :wink:

Jag beställde LED-downlights från Aliexpress förra våren. De kostade 33 kr styck tror jag så det var så billigt så jag var tvungen att prova. Fick hem dem och då var kablarna till dem i typ aluminium och tunna som sytrådar så elektrikern ville inte koppla in dem. Jag sålde dem vidare istället. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av P210
Robot skrev:De kostade 33 kr styck tror jag så det var så billigt så jag var tvungen att prova.. ..kablarna till dem i typ aluminium och tunna som sytrådar så elektrikern ville inte koppla in dem. Jag sålde dem vidare istället. :mrgreen:
Tja, hur många mAh tror du en diod behöver, jag hade snoppat kablarna så nära höljet man kunde och dragit egna..
Men visst man får vad man betalar för, men jag köper ju hellre grejorna där än på "svenska" biltillbehörsidor som xenon..xxx och xxx..parts etc där samma prylar kostar det femdubbla...
Köpte ett par DRL på Ali förra året för ungefär samma vrakpris till min Peugeotcabbe som saknar automatiskt halvljus (Tysklandsimport), de har inte brunnit upp ännu...
Bild

Kollade som hastigast på Hertz för en m[…]

?

Jag har en 2017 S60 med 11800 mil varav 10 000mil[…]

V50 2,4 bensin, konstigt fel

För den som är intresserad. Jag gjorde k[…]