Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Glad man blir när man ser att skruvat har 20% på lmm och lambdasonder och jag som beställde en lambdasond i tisdags som ännu inte har kommit trots det står att den finns i lager :cry: :cry: :evil: kanske ska dra iväg ett mejl till dom och fråga om man inte kan få 20% rabatt bara för att jag väntat ett tag nu :roll:
Användarvisningsbild
av Nexus
Häv köpet och köp min beg sond istället :D . Bytte den i onödan då det var fel på 4 gasmätaren och inte på bilen :(
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Hade absolut frågat! Inget att förlora ju. :-)-)
Ska höra och se vad som händer.
Lucif3r skrev:Lycka till med det, glöm mailen dock, det svarar dom fan aldrig på.
Törs nästan lova att dom kommer säga åt dig att häva ditt köp, och sen lägga ny beställning.
Ja det går ta mig tusan inte att ta kontakt med skruvat provade chatten och den verkade helt dum i huvudet :-(O) . Fanns en rad man skulle skriva sin fråga och det gjorde jag men sen hur tusan skickar man iväg frågan fanns två knappar att välja på den ena var sök svar. Vadå sök svar ?:-/ jag vill skicka min fråga till dom, och den andra knappen var avsluta, hela chatten känns ju löjlig :evil:. Hittar inget telefon nummer att ringa dom på har nu skickat iväg ett mejl får se om jag får svar vilket jag tvivlar på :|.
Nexus skrev:Häv köpet och köp min beg sond istället :D . Bytte den i onödan då det var fel på 4 gasmätaren och inte på bilen :(
Vet inte, vill helst ha en ny sond dom går ju sönder förr eller senare.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Otroligt nog fick jag svar :shock: men nej dom kunde inte göra något med priset, vilket jag tycker är ett skämt när man ska behöva vänta en hel vecka innan man får saken (lambdasonden) och dels att det står och har stått hela veckan att den fanns i lager vid beställnings tillfället. Får se ifall jag kommer att handla något mer därifrån :evil:

edit: kan ju även säga att lambdasonden kom idag med posten.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Tackar :D tycker själv att det är väldigt roligt att ha en bil i fint skick och hålla efter den.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Försökte att byta lambdasonden idag men det gick åt skogen orkade inte få loss den, man får inte så mycket med kraft när man ligger under bilen Jaja får väl vänta tills jag kommer tillbaka till skolan borde gå mycket smidigare då när man har lyft :).
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Den bör väl gå att komma åt uppifrån om du lossar värmeplåten? .... Fast lossar du värmeplåten får du nog inte dit den igen, på min gick 2 av bultarna av :roll: , dom som sitter i spänn med fjäder. Hann knappt börja dra innan dom for iväg hehe...
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 252
En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen!

Problemet ser nu ut att vara löst, vad jag ha[…]

Fel centerhögtalare?

Stämmer, bakdörrarna+ tak bak har ing[…]