Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Davajn
Är nog fler än jag som kört med 3st nbb225 xenon på tidigare bilar och som har svårt att gå från detta ljusflöde till vad en org XC90 erbjuder!

Så hur har ni löst era installationer eller hur tänker ni göra? Att smälla upp 3-4st NBB225or i fronten är väl mer lr mindre uteslutet på denna bil då jag tror det rentutav skulle se för jävligt ut.
Har någon forskat på om det går dölja några bakom grillen eller någon annan lösning? ?:-/

Nu måste vi lösa detta i-landsproblem! :mrgreen:
av snabbis
Eftersom den inte har någon radar i grillen,så teoretiskt borde det gå att ordna. Ska ta lite bilder ikväll, har av en stötfångare på en nu och ska montera styling.
Användarvisningsbild
av fjohan82
Hur blir det med kameran i Volvo-emblemet om man moterar 2-3 extraljus?
av snabbis
Hann tyvärr inte ta bilder, men med [CAMERA] fram så får man nog ha dom långt ner som på raggar-740:s :)
av Davajn
Tror du det finns plats bakom grillen å göra någon montering av extraljus? Alltså mellan kylaren å grillen. Det är ju en stor grill på dom så arean finns ju. Det som kan ställa till är ju djupet eller om något är ivägen.

Kanske en visualisering kan förklara min &ari[…]

Brainys V60

Efter omlackering , kanske man bör fundera p[…]

240 startar inte

Ska kolla på det när jag kommer hem sen[…]

Trasig lampa, takbelysning

Ja det låter inte som att det är sj&a[…]