Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nah, på med lite fräsh alu-färg på kamkåpan istället för massa bling :p

Kanske skaffa alu oljelocket? Det ger ett härligt lyft under huven, och det finns ju i svart också om man inte vill ha alu-färgat.
... nackdelen med det locket är att det blir brännhett under drift, vilket kan medföra några svordommar om man måste bort med det medans motorn är varm :lol: Men det ser fint ut, och det är ju viktigare :mrgreen: !!
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Har beställt en främre lambdasond härom dagen från skruvat väntar nu på att den ska komma hem.
Sen så har jag även lagt i lite ljudisolerande material i bilen började med b-stolpen på förarsidan känns ganska bra fick bort lite av irriterande plast skrammel så ska fortsätta på nästa sida imorgon.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Dom tog 1800kr ungefär för en främre sond, tycker bara att det tar tid för dom har inte fått något medelande än att den är skickad beställde den på tisdags kvällen, det står ju även att dom har den i lager.

Ja det verkar göra mer skillnad än man tror tycker att det blev lite behagligare ljud i kupén bara genom att isolera ena b-stolpen. Ska se om jag inte hinner men och ta den andra sen.
Detta ser inte ut att stämma riktigt, skulle nog kunna förklara det konstiga ljudet jag har som bara uppkommer när bilen är kall. Visst är det fjäderbenslagringen som har gett sig eller finns det något annat som ger sig när det blir så här?

Detta är högersidan här ser det ok ut.
Bild

Men här på vänster sidan ser det inte ok ut.
Bild
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 252

Personligen känner jag mig tryggare med Bosch[…]

Jag försöker byta listen (den mindre, fr[…]

Läcker spolarvätska avstängd

Någon som har koll på var man kan k&ou[…]