Volvo 850, S/V70 (97-00) , V70XC (98-00), C70 (98-05)
relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Ja, nybörjare är man ju alltid någon gång :P Huvudsaken är väl att det verkar fungera, förhoppningsvis ett längre tag nu :)

En fråga bara, förseglade du boxen innan du satte tillbaka den? De flesta brukar väl försegla dem med Silikon eller så har jag för mig att jag läst?
Jag tätade den tillfälligt innan jag satte dit den. Jag ville se att allt fungerar som det ska innan jag tar till silikonet för att försegla den. Den får rulla ett par dagar innan jag gör det. Det kan ju hända olyckor om man med våld ska bända upp lådan igen...

Vad det gäller tennet har jag faktsikt ingen aning. Det är som det är och skulle jag få problem igen så vet jag ju hur man gör. :wink:
Hur bra är lödningen på högra sidan av kondingen? Det ser ut som om tennet inte riktigt flutit ut över kondingen, om det inte har gjort det blir det nog snart problem igen. På den västra sidan är det så mycket tenn så man inte kan se om det flutit ut :)
Bensinpump till B27A 1978?

Jag håller med om att 1389447 förmodlig[…]

Nya Volvo XC70 PHEV

:-) https://youtu.be/AENhUQENhFU?si=SfKz4E_CAF8C[…]

Felkod, problemet löst

..Satt ingen ventil på bilen, hittade kont[…]

Jag skulle byglat i sockeln till bränslepumpr[…]