Moderator: Moderatorer

svergie2 skrev:Ja, riktigt imponerade! Ska du byta till LED i blinkers fram och bak så att du har det runt om eller? Har för mig att biltema har dioder med inbyggda motstånd, så det ska bara vara att stoppa i vad jag förstår :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Har du länk till dioderna?

Tack på förhand
Volvoraket skrev:
svergie2 skrev:Ja, riktigt imponerade! Ska du byta till LED i blinkers fram och bak så att du har det runt om eller? Har för mig att biltema har dioder med inbyggda motstånd, så det ska bara vara att stoppa i vad jag förstår :)

Tack på förhand
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bilre ... 000037494/

:)

Ok har wn xc70
Hur var det med ljusinsläpp?

Vilket ljusinsläpp kör du?[/quote]
Ser inte på tapatalk vad du har för Volvo, 199kr verkar vara standardpris för boarden när jag kollar igenom några modeller. Står det bara vindruta så är det film för hela rutan,bra och funktionsdugligt i Dubai kanske men inte hos oss [WHITE SMILING FACE]️[/quote][/quote]
Fixat som en dåre med bilen

Lagat rosten
Rekondat lite
Lagat olika fel
Service
trimmat
med mera
med mera
med mera

40timmar har jag lagt ner senaste 30dagarna

Vissa saker har varit jobbiga, men det blir ganska bra,
bilen går som satan nu :)
Borde nästan ha gjort en separat tråd för detta men här kommer lite jämförelsebilder på speglarna.
Svårt att ta en bra bild på blinkersen in action i dagsljus, så den karamellen får vi suga på lite till.

Bild

(Ja, blinkersglaset är inte i bästa skick, inget jag tänker ödsla supermycket tid på men om någon har en uppsättning fräscha sådana, skicka gärna ett PM!)
Bild

Parkerade vid Ikea, kommer ut och ser att en V50 parkerat bredvid. Perfekt att visa skillnaden både här och för sambon som visserligen tyckte de nya speglarna var snygga men knappt kom ihåg hur de gamla såg ut.
Bild
Volvoraket skrev:

Tack på förhand
Köpte idag, fungerade fint!

Kört värmaren för första gången denna säsong, passade på när det var 12 grader och regn.
  • 1
  • 795
  • 796
  • 797
  • 798
  • 799
  • 1912
Tysta sommardäck V90

Köpte en V60 ultimate 23:a för ett par[…]

Srs

Ok får göra det nån dag

Hejhej! Jag planerar att installera en Trå[…]