Moderator: Moderatorer

Idag fick bilen sig en ordentlig tvätt utvändigt samt en undersökning av dimljus vilket resulterade i en beställning av nya led-lampor. Har lyckats pajja båda på ett halvår :-(O) , nu får orginal sitta på tills min nya beställning anländer från the USA
Användarvisningsbild
av xerent
mxjolle skrev:Idag fick bilen sig en ordentlig tvätt utvändigt samt en undersökning av dimljus vilket resulterade i en beställning av nya led-lampor. Har lyckats pajja båda på ett halvår :-(O) , nu får orginal sitta på tills min nya beställning anländer från the USA
Vilka hade du köpt som gick sönder?
Användarvisningsbild
av Kompe
Fick Besiktigat 960'in nu den 1 Feb. Blev blanka papper med beröm :D 8) Var lite orolig, då jag inte hade sett undersidan på bilen, lite nervös över att den skulle vara rostig :( :roll: Men där fanns ingen rost och bes gubben intyga om att bilen blivit väl omhändertagen! :-O) :-)-)

Böt alla lampor i backljusen och blinkers/positionsljus fram innan bes för säkerhetsskull då dom lös lite klent. Han gjorde dock en koll jag aldrig har sett förr. Han öppnade dörrarna och stängde dom ett steg (dvs att dörren inte stängde helt) Och ryckte i dom för att kolla att de ej gick upp. First time ever :shock: :!:
Användarvisningsbild
av Kompe
Juste glömde så här på kvällen... Fick monterat en ny kupéfläkt till 740'in osse. :-))))) Har haft problem med is på insidan av rutan samt rejäl kyla i kupen när man har kört (bara från ena sidan gatan till den andra då den är avställd). Fan börjar ju kännas som en bil igen! :D Har dock en låååång "Ska bara" lista kvar innan bes... :(
av umekille
Hade redan spreyat underredsbody på dörrarna och det var klibbigt
så på med tröskelsprayen som är matt...fått torka i +25 6timmar och
bilen står ute i nollgradigt idag (hoppas det inte blev kortslutning mellan
de olika lagren) :???:
xerent skrev:
mxjolle skrev:Idag fick bilen sig en ordentlig tvätt utvändigt samt en undersökning av dimljus vilket resulterade i en beställning av nya led-lampor. Har lyckats pajja båda på ett halvår :-(O) , nu får orginal sitta på tills min nya beställning anländer från the USA
Vilka hade du köpt som gick sönder?
Hade 50W ifrån xenonhuset som gick sönder men nu fick det bli en test av 80w ifrån dx.com istället :D

dx.com
H11-80W H11 80W 900lm 16-Cree XBD R3 White Light Car Foglight - (12~24V)
Objektnr 267679
  • 1
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 1912

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards