Moderator: Moderatorer

beställt ett sjysst batteri varta silver dynamic e44 skall funka mycket bra med v70n så bort med gammla volvo batteriet och in med nytt fräsht med tillhörande solpanel som laddar batteriet under tiden bettan är parkerad, alldrig mer batteri torsk ;-)
Lämnat in bilen på Volvo och bytt ut de 3 trasiga högtalarna till splitt ny tillverkade Dynaudio högtalare (made in DK) kostade 9100kr men nu fungerar allt som de ska igen, helt otroligt vad mycket bättre det spelar än Harman kardon, särskilt bastonerna och klarheten i ljudet.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
~Kalle~ skrev:Lackförseglat sommarfälgarna, nu börjar nedräkningen 8)
IMG_0888.JPG
Är det Nokian Hakka Black däck som sitter på fälgarna?
Har funderat på att köpa dem, är du nöjd med dem? Köpte ett par Nokian zLine förra sommarn som jag var väldigt nöjd med!
VolvoFrälst00 skrev:beställt ett sjysst batteri varta silver dynamic e44 skall funka mycket bra med v70n så bort med gammla volvo batteriet och in med nytt fräsht med tillhörande solpanel som laddar batteriet under tiden bettan är parkerad, alldrig mer batteri torsk ;-)
Bilder?
Bild

Såhär skitigt och smutsigt blir det efter åtta år i dörren med en högtalare som var sopslut antagligen, fuktskadad eller nått efter alla år.
  • 1
  • 710
  • 711
  • 712
  • 713
  • 714
  • 1912
Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]