- mån 23 jan 2017, 17:56
Idag fick jag annars en förstörd vindruta. På E4'an kom en V40CC på en påfart och svängde ut framför mig. PANG-PANG-PANG-PANG smattrade det i hela fronten på bilen. Resultatet blev 3 fina stjärnor på ca en centimeter i diameter i vindrutan i siktfältet, alla med påbörjade sprickor... :-(O) Det blir nog till att lämna in den för 3st stenskottsreparationer @ 100:- stycket nu i veckan då och hoppas att de lyckas trolla bort det mesta av det synliga, om jag inte kan ta det i samband med service om 2.5 veckor...
Steffe3 skrev:Tvättat (i det här otacksamma vädret :p), och fick en mindre shock när det glider in en BMW (förlåt svordomen ;p) i8 i GDS-hallen ^^Härligt, när jag tvättade min bil i tvätthallen här om dagen hade jag sällskap av en bulgariskreggad Ford Mondeo Gen 1 som läckte bensin, en polskreggad Audi A8 Tdi från 90-talet (som stod på tomgång hela tiden) samt en farbror som satt och putsade och putsade på sin helt upprostade VW Vento. Inte lika kul att titta på :lol:
Idag fick jag annars en förstörd vindruta. På E4'an kom en V40CC på en påfart och svängde ut framför mig. PANG-PANG-PANG-PANG smattrade det i hela fronten på bilen. Resultatet blev 3 fina stjärnor på ca en centimeter i diameter i vindrutan i siktfältet, alla med påbörjade sprickor... :-(O) Det blir nog till att lämna in den för 3st stenskottsreparationer @ 100:- stycket nu i veckan då och hoppas att de lyckas trolla bort det mesta av det synliga, om jag inte kan ta det i samband med service om 2.5 veckor...
Tidigare:
'18 S60 D4 Classic R-design
'12 S40 D2 Classic Momentum
'18 S60 D4 Classic R-design
'12 S40 D2 Classic Momentum