Moderator: Moderatorer

svergie2 skrev:När lägger ni i era tygmattor i bilen igen? Vid skifte till sommardäck?

Skickat från min OnePlus 3
Japp, när sommardäcken åker på så åker tygmattorna in :)
svergie2 skrev:När lägger ni i era tygmattor i bilen igen? Vid skifte till sommardäck?

Skickat från min OnePlus 3
I år har jag faktiskt inte ens bytt till gummimattorna. Har inte "behövt" och jag har inte lyckats dra med halva gatan in i bilen när jag ska iväg, så tygmattorna kanske får vara kvar. :lol:
Blev utvändig tvätt, motortvätt och påfyllning av spolarvätska idag. Har även försökt lokalisera ett skapande, varvtalsberoende, oljud i motorn. Låter från främre delen, längst ner. En amatörmässig gissning är att det är lagret till vattenpump som har gett upp...
Bild

One down, one to go... Tvättade och insåg att det var ruskigt mycket asfalt och Ingrodd smuts samt otroligt dåligt med vax, så de fick bli en heleftermiddag i garaget med meguiars 3stegsraket, rubbing, polering och vax. Satan va de e drygt att smeta på och smeta av förhand.. Wax on, wax off...

Imorgon får det bli tvätt av den lilla..

Volvo V70 D3 Momentum -12
Volvo V40 D2 Momentum -14
Nice! Synd bara att den har så litet batteri.. Typ 30% mindre än Volvos hybrider... Och Volvos batteri är lite för litet det också.. ;)
Snackat med verkstaden om maskineriet idag. Har tröttnat på skrapande motorljud, hoppande remspännare till multiremmen etc, så det blir att dumpa den hos dom på onsdag... Bra service! :-)-)
  • 1
  • 690
  • 691
  • 692
  • 693
  • 694
  • 1912

Jag hade separat SIM-kort första åren i[…]

gummilist

Gjorde jobbet idag, det tog en stund med att f&ari[…]

3G släcks

https://www.youtube.com/watch?v=6IyTiA5pUWs Lite b[…]