Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Okey, men jag skulle aldrig låta en kompis besiktiga min bil. Denne skall inte behöva ha några lojalitetsproblem mellan mig och regelverket. :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Du vet att du kan beställa sådan av jagrullars avtalspartner Dekaltrim. :?:
Eftersom jag har "ovanan" att döpa mina bilar, har jag beställt och monterat en ny skylthållare med text i (nästan) bilens färg.
SvenB skrev:Du vet att du kan beställa sådan av jagrullars avtalspartner Dekaltrim. :?:
Eftersom jag har "ovanan" att döpa mina bilar, har jag beställt och monterat en ny skylthållare med text i (nästan) bilens färg.
Tänkte faktiskt skicka efter en text därifrån, visste inte dom var avtalspartner!.. Svårt att komma på nåt kul, får nog bara bli "Peters Bil"!
SvenB skrev:Okey, men jag skulle aldrig låta en kompis besiktiga min bil. Denne skall inte behöva ha några lojalitetsproblem mellan mig och regelverket. :)

Absolut! Som sagt, mina kompisar som var där jobbade på sina bilar. Det innebär att dom var där utanför jobb och skruvade på sina bilar i en annan del av lokalen. Så dom jobbade inte för tillfället någon av dom. Har haft den diskutionen med kompisarna innan att om dom skulle råka ut för att behöva bes något av det jag äger så ska dom göra sitt jobb och inget annat. Skulle man få en anmärkning å är det bara att gilla att läget och åtgärda. Man vill inte ha en bil med fel heller. Blir det anmärkning så blir det.
Användarvisningsbild
av Brainy
Ulmerkotte skrev:
SvenB skrev:Du vet att du kan beställa sådan av jagrullars avtalspartner Dekaltrim. :?:
Tänkte faktiskt skicka efter en text därifrån, visste inte dom var avtalspartner!.. Svårt att komma på nåt kul, får nog bara bli "Peters Bil"!
Se http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=54&t=5790
bytt xenonlampor på XC'n. eller lampor o lampor, kom bara åt att byta ena. Frågan är ens kirurger kan byta lampor på dagens bilar..... Köpte osram cool blue intense D2R 5500K för 1100 kr/paret inkl. frakt. sveriges största xenon-åf vill ha 1800 och har dem inte på lager. Får väl se om det är något att hänga i granen, svårt att avgöra i dagsljus.
Hur som helst så åkte kina-skiten(D2R 6000K) ur. Köper aldrig mer några asiat-kopior(de satt dock i bilen sen tidigare), de lyser knappt i jämförelse. Jämför man ljusflöden så får man vad man betalar för, gäller antagligen livslängd också.
och dessa "made in germany" kostar lika mycket som kinalampor, då är inte valet särskilt svårt...
Användarvisningsbild
av SvenB
Tvättat bilen :!:
  • 1
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 1912

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]