Moderator: Moderatorer

Synd att Hallandsåsen ska förstörs en fin jämn graf
Bild
Perra83 skrev:Registreringsbesiktat bilen med 233hk. 630kr hos Bilprovningen.
Tack för påminnelsen det har jag fortfarande inte fått tummen ur o göra efter 6månader. Får tag i det snarast
Börjar bli vår när takluckan öppnar sig
Bild
Hade jag inte behövt köra tidiga mornar o sena kvällar hade nog sommarhjulen åkt på i helgen
Fyfasen, taklucka, det är det prio 1 på nästa bil (eller ja, T5 är prio 1, sen så!).

Jag har fyllt på spolartvätska.. :cry:
palmqvist skrev:
Tack för påminnelsen det har jag fortfarande inte fått tummen ur o göra efter 6månader. Får tag i det snarast
Har du intyget från Volvo?
Jag kollade i Fordonskoll appen och nya effekten är redan reggad. Kommer ett nytt registreringsbevis med posten.
Tittat på norrlands skitigaste volvo för tillfället, min egen! Hade verkligen inte tid eller ork till att tvätta den i gds hallen men innan helgen måste jag har tagit mig i kragen för då ska det bli minusgrader igen :evil:
Nytt vårtecken för i år med nya bilen! Man börjar komma nästan hela uppgivna räckvidden på el! Förstörs lite i motorvägsfart, men klar skillnad idag i 11 plus än när det är minusgrader! :)
Perra83 skrev:
palmqvist skrev:
Har du intyget från Volvo?
Jag kollade i Fordonskoll appen och nya effekten är redan reggad. Kommer ett nytt registreringsbevis med posten.
Japp har intyget i hanskfacket ;)
  • 1
  • 527
  • 528
  • 529
  • 530
  • 531
  • 1912
Flexrör till B5254T2 (2,5T)?

Har grovt läckage nånstans i flexrö[…]

Optimering

Jävligt kreativt att kalla en signal-maniplul[…]