- sön 01 dec 2013, 12:13
#810496
Har bytt oljan i styrservon på 745'an (fick inte ut allt) :|

Och nej det är inte cola
:lol:
Blev väl si då där, marginell skillnad, kände på remmen som var väldigt lös.. testade spänna
och skruven gick av ett ½ varv senare... arrrrgh :-(O) gänga upp en ny M6 80 lång på jobbet dan efter och spännde upp.
Jäklar vilken skillnad. Fick ju delvis servo trots motorn var kall och inte bara muskelservo xD :lol:

Och nej det är inte cola
:lol:Blev väl si då där, marginell skillnad, kände på remmen som var väldigt lös.. testade spänna
och skruven gick av ett ½ varv senare... arrrrgh :-(O) gänga upp en ny M6 80 lång på jobbet dan efter och spännde upp.
Jäklar vilken skillnad. Fick ju delvis servo trots motorn var kall och inte bara muskelservo xD :lol:
Volvo V50 D2 -12 Min första "moderna Volvo"
Tidigare referenser:
Volvo 244 GL Grönmet -82 Urstark uppför
Volvo 744 GLT 16V -90 :D :twisted: (Japansk Diplomatvagn)
Volvo 855 GL 10V -94 Snikutrustad
Volvo 964'a E 3.0 -94 Skapligt fullutr. Nyskick!
Gasen i botten och humöret i toppen! :D
/Kompe
Tidigare referenser:
Volvo 244 GL Grönmet -82 Urstark uppför
Volvo 744 GLT 16V -90 :D :twisted: (Japansk Diplomatvagn)
Volvo 855 GL 10V -94 Snikutrustad
Volvo 964'a E 3.0 -94 Skapligt fullutr. Nyskick!
Gasen i botten och humöret i toppen! :D
/Kompe







- By valln