Moderator: Moderatorer

Var och tittade på nya Star Wars nu ikväll. :wink:

Efter den fick bilen lite färsk bensin i tanken och en runda i biltvätten. Blev stora programmet med polering. 8)
Man får passa på när man väl är över på fastlandet och dessutom ska det vara kallt ett tag nu...

Hoppas att jag ska hinna invändig tvätt nu i nästa vecka också.
Städat i garaget idag och stötte på min otvättade uppsättning sommardäck (Spider 17") (N)
Nu är dock ordningen återställd, dvs däcken/fälgarna tvättades och vaxades :-)-)
fjohan82: Dedär måste du ju vårda ömt unge man! ;)

Jag har köpt spolarvätska, men inte fyllt på. Tratten är borta! :shock:
grillchips skrev:fjohan82: Dedär måste du ju vårda ömt unge man! ;)

Jag har köpt spolarvätska, men inte fyllt på. Tratten är borta! :shock:
Absolut! :wink: Fina att se på, men ytskiktet tål inte mycket förrän det blir märken...
Jag gav upp det där med tratt.. Köper i 5-litersdunkar och har nu en påskruvbar "snabel" med dragspelsfunktion så man kan göra den längre. :)
Samma här, försökte hitta vad den hette på Biltema där jag köpte den, men jag lyckades inte >_< Bara att skaka av den och slänga i facket i skuffen, så är den alltid med ^^
Där har du den ja! Kan rekommendera. :)
Åh! Varför har jag inte tänkt på det tidigare?! Tack! Ska ändå förbi Biltema imorgon, så det får bli en sådan.
Nu fick jag hälla i lite på frihand, med lite spill till följd...
Service idag. Tredje sen jag blev ägare för lite drygt ett år sen. Kör för mycket för denna motorn. Bilen klassas väl nu som gammal också då det var essential som gällde :roll:

Inga obehagliga överraskningar iaf. Alltid nåt. :)
  • 1
  • 493
  • 494
  • 495
  • 496
  • 497
  • 1912

1 felkod kommer upp! Inget mer. Det har testats s&[…]

Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]

Hur och varför vill du dela. Internet fr&arin[…]

Kolla reläet för bränslepumpen, l&o[…]