Moderator: Moderatorer

Lämnat in bilen för byte av olja & oljefilter (gått 15xx mil) samt kontroll av var och varför den läcker olja.
Nycklarna med sex knappar är till nya åket :wink:
Förr kunde man välja till PCC men nu ingår den i keyless.

Joel, nu har du en drös nya funktioner i VOC appen? Går det att sladda som en 740 med eldriften på bakhjulen?
Fått lysena på V50in fixade. Omkalibrering och manuell justering, 722 kr.
Frugan har besiktigat V70in utan anmärkning.
P210 skrev:
joel80 skrev:Jag har skapat mig ett litet i-landsproblem.. Det börjar bli svårt att hitta rätt i nyckelskålen! :D
Bild
Dags för lite färgmärkning :D
Bild
Snyggt Funkar så länge man har keyless annars verkar det lite småjobbigt
Användarvisningsbild
av P210
Varit och besiktigat V50:n.
"- Hittar bara ett allvarligt fel, sa besiktningsteknikern, den har ju ingen sollucka! allt annat verkar ju vara på plats sa killen :wink:
Kul när de har lite humor..
"- Tyvärr får jag inte godkänna LED-lampor i dimljusen - de ger ingen ljusbild.. annars är det grönt!" sa killen och jag funderade på om jag hade en torxnyckel med mig så jag kunde släcka dem - men innan jag hade hunnit svara hade han ringt en polare på telefonen och jag hörde honom säga, " - du vet väl vilken säkring i motorrummet man ska rycka på V50 för att släcka dimljusen?"

Bra med Volvotokiga besiktningstekniker! (själv åkte han välputsad V70R!) ..fem minuter senare lös de vackert igen!
Bild
P210 skrev:Varit och besiktigat V50:n.
"- Hittar bara ett allvarligt fel, sa besiktningsteknikern, den har ju ingen sollucka! allt annat verkar ju vara på plats sa killen :wink:
Kul när de har lite humor..
"- Tyvärr får jag inte godkänna LED-lampor i dimljusen - de ger ingen ljusbild.. annars är det grönt!" sa killen och jag funderade på om jag hade en torxnyckel med mig så jag kunde släcka dem - men innan jag hade hunnit svara hade han ringt en polare på telefonen och jag hörde honom säga, " - du vet väl vilken säkring i motorrummet man ska rycka på V50 för att släcka dimljusen?"

Bra med Volvotokiga besiktningstekniker! (själv åkte han välputsad V70R!) ..fem minuter senare lös de vackert igen!
Bild
Bild
P210: Härligt! :D
Jag har besiktigat med LED och det var ingenting kring det, men det är ju sen gammalt att det beror på vem man hamnar hos.
  • 1
  • 467
  • 468
  • 469
  • 470
  • 471
  • 1912
bränsletrycksregulator placering

Bara bytt från ovansidan. Bra om du har ett […]

Det är ju ett märkligt land, jag tycker […]

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]