- fre 07 aug 2015, 15:56
#995022
Servade pärlan, här byttes kupéfilter, jobbig ställning, men det fanns värre bilar sa han.

Allt var tip top vilket såklart är gött, min PST tyckte att jag skulle behålla den & vänta med XC90 :D
Valde att stanna kvar & kolla bilar & äta gratis glass medan bilen servades. En säljare frågade om jag ville fördriva lite tid med att testa deras demo XC90 som var en XC90 D5 Inscription. Tog en rejäl runda & vilken bil... den var helt jäkla fantastisk att köra, trodde den skulle kännas gigantisk men tyckte den kändes som man alltid kört den, trodde även att allt skulle vara sjukt krångligt med en stor iPhone i mitten av panelen men det var ju sjukt logiskt & man kom in i det direkt, men man är ju van vid pekskärmar idag så kanske inte så konstigt. Kul med luftfjädringen som man kunde ställa in i olika lägen, offroad läget höjde bilen hela 100mm. Körde dock bara i Komfort & Dynamisk.

Rätt färg också


Allt var tip top vilket såklart är gött, min PST tyckte att jag skulle behålla den & vänta med XC90 :D
Valde att stanna kvar & kolla bilar & äta gratis glass medan bilen servades. En säljare frågade om jag ville fördriva lite tid med att testa deras demo XC90 som var en XC90 D5 Inscription. Tog en rejäl runda & vilken bil... den var helt jäkla fantastisk att köra, trodde den skulle kännas gigantisk men tyckte den kändes som man alltid kört den, trodde även att allt skulle vara sjukt krångligt med en stor iPhone i mitten av panelen men det var ju sjukt logiskt & man kom in i det direkt, men man är ju van vid pekskärmar idag så kanske inte så konstigt. Kul med luftfjädringen som man kunde ställa in i olika lägen, offroad läget höjde bilen hela 100mm. Körde dock bara i Komfort & Dynamisk.

Rätt färg också

