Moderator: Moderatorer

sd1 skrev: Sms förbud under körning är förbjudet enligt lag...i det här fallet skyller jag mer på puckot som stannade framför mig på en huvudled,i nedsläckta trafikljus för att släppa bilar från höger. Jag hann stanna men inte tanten me barnbarnet bakom mig...som då blev ansvarsskyldig som inte hann stanna i tid.

Suck.. trist när den som egentligen gör fel och orsakar det hela går helt fri.. även om man alltid ska hålla avstånd o.s.v.
Och jag vet att det är förbjudet att göra saker som påverkar körningen... mitt "skämt" gick lite förbi.. Det där med ironi i textform går inte alltid hem.
Uninium skrev:Monterat Brodit hållare för Gps och aktiv hållare för mobilen.
Bild
Snitsigt. Hur har du dragit laddkabeln?
Finns anledning till att sånt skit är olagligt. Håll dig på enskild väg om du kör med tonade framrutor. :evil:
Kommer säkert bli kanonfint Jim! Snyggt med tonade främre sidorutor ;) :) Funderar själv på att tona mina rutor isf blir de alla inkl främre sidorutor ;) men på ett vis är de skönt att inte ha något tonat alls det blir mycket luftigt i kupén.
Hoppas det kommer bli bra, tog den ljusaste % som fanns på avtagbar film :)

Ställde ner kärran på Volvo nu på morgonen för undersökning. Har börjat knarra en del i bakvagnen har jag reagerat över och med 30 mil kvar på min Bilia Maxi Trygg garanati så kan dom lika gärna få kika på vad det är :) Lika vemodigt som vanligt att lämna ifrån sig kärran!

Bild
Såg att någon har lyckats komma åt handtaget på förarsidan :cry: :evil:

https://www.dropbox.com/s/g9ci01bvqlm4w ... .55.31.jpg

Får väl ge det samma halvtaskiga behandling som när jag själv klantade mig på andra sidan :lol:

http://i.imgur.com/ioqnPRP.jpg

Någon dag ska det göras bättre. Kanske..

I övrigt fyllt på kylarvätska.
  • 1
  • 369
  • 370
  • 371
  • 372
  • 373
  • 1912

Stenskott då rostar det inge konstigt med de[…]

Nästa elbil från Volvo?

Volvo har två modeller som börjar p&ar[…]

Vårterminen på båtmotorn