Moderator: Moderatorer

Gjorde en service. Bytte olja o filter. Samt ett högst sagt smutsigt kupefilter. Och bytt växellådsolja. (Manuell låda).
Väldigt nöjd med det sistnämnda. Smidigare och skönare att växla nu.
Användarvisningsbild
av Kompe
Stress mekat in i det sista inför besiktningen, så som att montera tillbaka mittkonsolen byta olja samt bakdäck.
Detta givetvis i ösregn :evil: :lol: Bara för att upptäcka när jag kör in och ska "stämpla in" att jag inte får lov att besiktiga? :???:
Visade sig ganska snart att jag hade åkt dit på fel dag, skulle dit först dagen efter :roll: :lol: :-(O)
Kompe skrev:Stress mekat in i det sista inför besiktningen, så som att montera tillbaka mittkonsolen byta olja samt bakdäck.
Detta givetvis i ösregn :evil: :lol: Bara för att upptäcka när jag kör in och ska "stämpla in" att jag inte får lov att besiktiga? :???:
Visade sig ganska snart att jag hade åkt dit på fel dag, skulle dit först dagen efter :roll: :lol: :-(O)
Så kan det gå men nu är det gjort o du kan koppla av o besiktiga i lungn och ro, (på rätt dag)
Kompe skrev:Stress mekat in i det sista inför besiktningen, så som att montera tillbaka mittkonsolen byta olja samt bakdäck.
Lycka till på besiktningen imorgon, då! :)
Frm: En så simpel men ack så snygg uppdatering!
Användarvisningsbild
av Kompe
Bilnörden skrev:

Så kan det gå men nu är det gjort o du kan koppla av o besiktiga i lungn och ro, (på rätt dag)
Allinug skrev:
Lycka till på besiktningen imorgon, då! :)

Tackar :-DD missade dock den andra (ordinarie) tiden av andra skäl så för stunden är den förlagd med körförbud :roll:
Bokat ny tid på måndag kl 7 Håller tummarna :lol: :wink: Fick bli lånebil i morse en S60 T5 inte fy skam de inte :mrgreen: :wink:
grillchips skrev:Frm: En så simpel men ack så snygg uppdatering!
+ 1 Frm: Jäkligt snyggt! Överväger att göra nått liknande på en bil jag har på gång :wink:
Hur mycke kostar den nya loggan? :twisted:
Användarvisningsbild
av SvenB
Frm skrev:Bytte till den nyare "V O L V O" loggan på bagageluckan, tyckte den hamnade hyfsat bra.
Vad tycker ni?
Snyggt. Ännu snyggare om du byter baklyktorna också. :wink:
av Frm
Tack!

Kompe: den kostade mig 289 riksdaler på volvo i stan. Klart värt pilleret med att få skiten centrerad!

SvenB: visst måste man byta stötfångaren då också? Fått för mig att dom nyare är lägre än dom gamla?
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 1912
Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]

Parkslide är undantaget kravet på utr[…]

Fjærer foran V90 CC T5

Aktiv stötdämpning, Four-C (Continuously[…]