Moderator: Moderatorer

Bokat tid för hjulskifte om en vecka, minsta svajj i vädret och jag avbokar. Men det ska bli intressant att besiktiga bilen (dagen efter hjulskiftet) med mina 19", aldrig gjort förut.
Användarvisningsbild
av batmac
For till Ditec och hörde mig för om det kanske skulle gå att foliera fönsterlisterna till krom (el liknande), många vill ju hellre göra tvärtom :lol:

Dom trodde dock det skulle vara mycket jobb och osäkert resultat, så blev avrådd. Inte värt det helt enkelt. Zinde, då jag tycker det är finare :(
Martin: du råkade inte få med dig "fel" bil hem? En vit eller blå till exempel? ;)
Har köpt 4nya sommardäck som jag hämtade idag. Testade att ställa mot bilen och blev grymt nöjd med resultatet. :D Nu måste jag bara göra en hjulinställning innan dom åker på kan knappt vänta :D

Bild
Äntligen kom LED-modulerna till regbelysningen på posten. Kineserna ligger lite väl på latsidan ibland.
Vänster: vanlig spol-LED, höger: LED-modul. Skaplig skillnad i output!
Bild
grillchips skrev:Äntligen kom LED-modulerna till regbelysningen på posten. Kineserna ligger lite väl på latsidan ibland.
Vänster: vanlig spol-LED, höger: LED-modul. Skaplig skillnad i output!
Bild
Då är vi 2 som gjort samma sak idag,monterade hovas regplåtsbelysning idag.Ser nästan ut som att man har en ficklampa där nu :)
  • 1
  • 318
  • 319
  • 320
  • 321
  • 322
  • 1912

Varför byta? Där är ju beägg k[…]

AC problem Volvo S80 2000

.. Läste att fyller man på med lä[…]

Ja jag har piskat skiten ur en del bilar tidigare,[…]

Reparera läckande AC