Moderator: Moderatorer

Efter att igår ha bokat om besiktningstiden till imorse kl 08:40 så blev det igår en rejäl utvändig tvätt.

Imorse bar det iväg till besiktning. Tre besiktningsmän berömde för att ja hade sån fin puts på bilen.

Delbara dragkroken kontrollerades inte. Inte heller tuta, vindrutetorkare, vindrutespolare och varningstriangel. Jag fick ett blankt papper i alla fall :D
Användarvisningsbild
av Kompe
Bara att gratulera 8)
Användarvisningsbild
av Frrla
Perra83 skrev:Efter att igår ha bokat om besiktningstiden till imorse kl 08:40 så blev det igår en rejäl utvändig tvätt.

Imorse bar det iväg till besiktning. Tre besiktningsmän berömde för att ja hade sån fin puts på bilen.

Delbara dragkroken kontrollerades inte. Inte heller tuta, vindrutetorkare, vindrutespolare och varningstriangel. Jag fick ett blankt papper i alla fall :D
Min besiktningsmann var bara intresserad av underredet på 245:an. resten sket han fullständigt i :) inte ett enda klagomål på nått :D
Kopplat in slutsteg (PA-200) Ny huvudenhet (HU-201) vilket lirade på bra, dock slutade rattkontrollen att funka och HU saknar belysning vilket jag tror löser sig med en mjukvarupatch.

Justerade fjäderbenen så att ratten nu står rakt igen efter dämparbytet fram
Jag har snarare varit otrogen mot henne och startat en köpråds-tråd ang V60, bilbytartarmen rycker lite..
Men jag ska make it up to her om några timmar med att tanka henne fuuuuull med etanol.
Användarvisningsbild
av SvenB
Beställt ett "nödhjul" till bilen
Det blev ny Olja, Oljefilter, Luftfilter, Kupèfilter och Tändstift idag, vid 11383 mil.
Påfyllning av Spolarvätska med "tappat" Blått lock som nu ligger fast som f##
under Datalådan. Kollat att hon inte fryser i vinter = - 27¤, Batteriet 12,6 v.
Så jag tror hon trivs, snart skall ju vinterpuckarna på också.....
:) Glömde det viktigaste = Svart ful RATTMUFF pååååå...
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 1912

Så! Efter mycket (massor) svordommar, slit, […]

Kolla på Bildelsbasen på grillar till […]

Ja, det är väl dags för mig att sv&[…]

Ford explorer då? Är ju en rebadgad VW,[…]