Moderator: Moderatorer

xerent skrev:Takspoiler monterad i fredags. Självklart går bilen mycket fortare nu. Wrrooom! :wink:
Spoiler »

Gött! Har en likadan bil fast med Momentumpaketet. Ett måste med takvinge :-)-)

Bytte klart innerbelysningen i helgen så nu är det LED i instegsbelysningen, handsfack, bagage, takbelysning och läslampor. Vitt vitt vitt :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Kompe
Fått igång min 16 ventilare som stått död i ett helt år (B) :-E

Visade sig att det var tändspolen som var boven i dramat. Så varvvillig som den är nu har den aldrig varit under min ägo :roll:

Så nu måste den vinterservas den med inför den kommande kalla snöröken :-DD
Samtidigt sneglar jag över en kärra till på blocket även om jag redan har 2 :mrgreen: :-O)

Sambon tar det sådär, hmm hur ska det här sluta? :lol: (R) 8) :wink:
Bytt handbromsbelägg och svetsat avgasrör, inte illa för en vanlig eftermiddag.

:D
Användarvisningsbild
av Kompe
Fått bytt ut slangen från luftburken till insuget på min gamle 745'a mä automat :twisted:
Den gamle var trasig, täppt, läckte, och var oljig å mjuk. Den nye var så stum att jag trodde att reservdelskillen bakom kassan hade lurat mig. :roll: Men efter lite trix föll den på plats.Inte för att min bil är nån vidare räser :lol:
Men den känndes nästan sportig med slangen bytt. Typ ett djuriskt ARRRGHHH när man gasa på till varvstoppet :shock: :D Hoppas förbrukningen sjunker lite ny också 8) Har lixom gått från 0,89 till 1,75 per mil
Liiiite väl dyrt i längden anser jag :| :-(O) Men men peppar peppar :-)-)
Senast redigerad av 1 Kompe, redigerad totalt 0 gånger.
klockan 2 i natt smög jag ut till bilen och kravlade mig in i bakluckan med mobilen som lampa, fixade till ett par fästen till kablaget för att fälla baksätet. Undrar vad folk hade tänkt om dom såg en.. :roll:
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 1912

Diamantslipstift på Dremel och nöö[…]

Slang ifrån luftfilterburk

Har en V70 D4 2014 hittade en en lös slang so[…]

Vilken packbox ?

Packboxen mellan motor o låda läcker ol[…]