Moderator: Moderatorer

SvenB: Haha! Beror ju på hur man ser på det. ACn borde ses över, jag hoppas att rattens tendens till att dra åt vänster på senare tid är pga sommardäcken så det lär vi ju bli varse om så snart jag hänger på vinterpuckarna.
Jag borde boka tid hos min PST för att läsa av felkoderna jag får på O2-sensorerna, jag förmodar att det egentligen bara är att beställa nya och byta själv men ändå.

Så.. Lite finns allt att göra. Men inget som dör av att kunna vänta lite. ;)

Joel: Visst är det frugan som kommer köra V60n? Jag hade nog i det läget prioriterat den lågmilade kärran trots avsaknad av vissa gadgets. Sådant kan du fokusera på när du byter ut din firmabil istället. ;)
Idag har bilen lämnats till en Volvo-verkstad 7-8 mil från bostadsorten. Däck ska bytas, hjulvinklar ska justeras, batteri ska bytas och missljud när man gasar vid fullt rattutslag ska felsökas. Tror det är någon drivknut som håller på att ge upp... Lånebilen är en splitter ny V60 D4 VEA Aut. Blev mycket positivt överraskad av hur den gick!
Användarvisningsbild
av SvenB
Du kanske behåller lånebilen :?: :D
SvenB skrev:Du kanske behåller lånebilen :?: :D
Det skulle jag inte ha något emot 8) Verkar vara Momentum, med tygstolen. Trodde den skulle vara platt och obekväm men man åker som en kung :D
av JLGA
Plockat loss LED belysningen till nummerskylten som jag monterat dit för bara 1 månad sen. En av dom lyste bara på halvfart så det såg inte så snyggt ut!
Trodde först att det var någon glappkontakt eller nått, men då allt såg rent ut så är det troligen LEDen som är fel på. Leverantören som som jag köpt dom av trodde samma sak så dom skickar en ny direkt :) Hoppas att det kommer funka sen.
Användarvisningsbild
av Camel
Nya vinterdäck idag! :-)-)
Även till släpet, fast det är ju ingen Volvo... :wink:
Nu återstår att byta till vinterhjulen på 2:a bilen fast det är ju ingen Volvo det heller... :mrgreen:
  • 1
  • 225
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 1912
D4 vs T4

Jag har en v70 d4 2013 som jag är nöjd m[…]

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]