- ons 02 aug 2023, 23:45
Har inte mätt spänningen, kanske är dags att göra det...
Dimljusen (går som DRL med Vparts LED-insats) flimrar faktiskt märkbart när motorn går på tomgång
Men det märks konstigt nog inte på någon annan belysning och batteriet verkar full-laddat.
Jag skulle ha tagit ur laddningsregulatorn för inspektion om den inte satt så illa till bakom insuget. Befarar att släpringarna är rejält slitna också, det kanske inte är någon poäng att byta regulator/kol
Lambdasonden behöver bytas, jag får P0130 dagligen. Har en ny Denso DOX-1419 som ska monteras i imorgon, prio 1.
Vill inte riskera att hamna i limp-home-mode med EPA-hastighet
gubbstrutt skrev: ↑ons 02 aug 2023, 23:37 36666 mil sen om det är bytt av tidigare ägare vet jag inte. Laddar 13.75 med halvljus kupefläkten o spelmaskinen på nu.Ojdå hoppsan, det känns som min lever på övertid
Kanske blir något bättre när kolen slitigt in sig det har jag sett förr ibland. Vad laddar din?.

Dimljusen (går som DRL med Vparts LED-insats) flimrar faktiskt märkbart när motorn går på tomgång

Jag skulle ha tagit ur laddningsregulatorn för inspektion om den inte satt så illa till bakom insuget. Befarar att släpringarna är rejält slitna också, det kanske inte är någon poäng att byta regulator/kol
Lambdasonden behöver bytas, jag får P0130 dagligen. Har en ny Denso DOX-1419 som ska monteras i imorgon, prio 1.
Vill inte riskera att hamna i limp-home-mode med EPA-hastighet

Senast redigerad av 2 Erik Å, redigerad totalt 0 gång.
V70 Mk 1 (P80) -00, sen ny. Snart 65k, siktar på 100k. What could possibly go wrong? Rosten är nu under kontroll efter 25 års experimenterande, med många krokiga omvägar