Moderator: Moderatorer

börne: Hahaha! Något att berätta för barnbarnen! :D

Fokuserad: Tack, borta bra men hemma bäst! Nu ska bara frugan iväg ons-lör så efter det är det hög tid för att slutföra exteriören på kärran. Ska passa på att plastidippa det sista under tiden hon är bortrest så det bara är att montera sen. :)
Beställt Polestar till min Xc70 D4 MY14. Ringde igår och fick tid på torsdag - tack verkstaden! Nu blir det nytrimmat på skåneresan nästa vecka.
Senast redigerad av 1 Kriegarn, redigerad totalt 0 gånger.
Härligt Fokuserad, tjusig dam det där!

Hämtade ut dashcamen, snabb leverans må jag säga och mycket mindre än jag trodde att den skulle vara.
Bild

P.S Joel, sladden var riktigt lång ja. Tack för att du hejdade mitt eBay-shoppande. :D
grillchips: Najs. Blir det en "sladdfri" installation får du mer än gärna lägga upp hur du gjort.
Vad är det för cam o pris?
Är ute och rastar min V50, idag har vi tagit oss till L'viv i Ukraina. Detta innebar full tank mindre renad diesel. 17" Spider är inte helt optimalt på polska och ukrainska vägar. Imorgon ska vi (jag och bilen) lägga ytterligare ca 65 mil bakom oss. Då bär det av till Chisinau, Moldavien.
Hade fått två trevliga paket igår vid hemkomsten, ett NBB extraljus (Xenom 70w Pencil) Två Fjärr kommer vid senare köp. Ska ju inte monteras fören i September så. :lol: sen backljus ( LED 10W Creed.) Som motsvarar 80w. Nu ser man när man backar oxå.
http://www.xenonkungen.com/se/led-diodl ... a-10w.html
Första bilden är med gamla trådlampan, tyvärr tyckte mobolkameran att blixten skulle flasha. Så den lyser sämre än nu ser. (Original)
Bild

Efter. (Utan Blixt.)

Bild
Micce1980 skrev:grillchips: Najs. Blir det en "sladdfri" installation får du mer än gärna lägga upp hur du gjort.
Vad är det för cam o pris?
Joel80 har en (två?) i sin ägo, tror det var så att ena sitter i deras Hyundai och sedan har han en sån som rear view i V70n. Jag kan dock minnas fel där men han har lagt upp ett par testklipp med denna och för 350 spänn så känns det absolut värt det. Testade inomhus tidigare idag när ljuset var lite dunkelt och jag behöver nog fippla runt lite mer med settings fast overall = so far so good!
Kommer absolut dela med mig av installationen oavsett, sen får folk avgöra om det är stealth nog eller inte. :D Frugan kommer hem från sin minisemester på lördag så söndag är möjlig monteringsdag!

http://www.ebay.com/itm/221418075428?ss ... 1439.l2649
Precis... 2 st har jag.. :) För det priser funkar den väldigt bra! Dom har snurrat o gått några månader nu.. enda strulet jag haft är att den ena tappat tid oxh datum två gånger så jag fått ställa in det igen. Hänt nån gång då när bilen stått 4-5 dagar... fast sen har den stått en vecka nån gång och det har inte hänt, så vet inte riktigt varför. Inte så stort problem.. :)
  • 1
  • 169
  • 170
  • 171
  • 172
  • 173
  • 1912
V60 sliter däck bak

Så där snett blir det inte av att cambe[…]

Helljussignal V50

Hjälp!! Var kan man enklast ansluta för […]

Jag har i många år haft en Festo kemik[…]