Moderator: Moderatorer
grillchips skrev:mxjolle: Värt jobbet alltså? Överväger att smälla dit ett jag med, vet inte riktigt varför men känner att det kanske kommer till användning någon gång. :DFör min del var det helt klart värt det... Fick tag på kontakten till en bråkdel av priset och kylbagen användes redan förra året, men då drogs kabeln temporärt genom baksätet in i 12v uttaget i baksätet. Jag är ute mycket och far o flänger, ena dan på en sida av Vättern, andra dan på den andra... sen om det blir motocross även iår så är det bra o kunna ta med sig maten i kylbagen om jag tar min bil till tävlingen och far tar husbilen. Sen blir det nog lite roadtrip på semestern också med sambon eller varför inte någon MTB utflykt.
Rage skrev: Ser ut som att det var lite jobb med att lossa panelen?Visst är det så, fast ändå inte. Enda problemet jag hade var vid baksätet. Den panelen närmast dörren och lite småbekymmer med plastkåpan vid bältet. Jag lyckades dock kunna vika undan dessa och få ut panelen ändå.
joel80 skrev:Akta bara så du inte drar ur batteriet helt nu med kylväska inkopplad bak... det uttaget stängs ju inte av när du stänger av bilen. ;)Jag har koll ;) Lusläser forumet seddu
Det är inte nedtill, under fönstren/rygg[…]