Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Så resonerar rekondfirman här i "byn" också. De gör inte invändig tvätt, utan bara invändig rekond. Utvändigt gör de tvätt om man önskar.
Användarvisningsbild
av P210
Idag plockade jag fram sommarfälgarna, (Spartacus 17") och gjorde en djuprengörning i alla vråer.

Bild

De är inte så kul att tvätta, trångt mellan ekrarna, så förra året fick de sig en lackbehandling för att bli lite lättare att hålla rena.
Nu har jag handlat en omgång Ultima Paint Guard Plus för att testa i sommar, ska läggas på innan de hamnar på bilen.
Har läst en del om det och blev sugen på att testa!

Bild
Tog henne på en ordentlig bensträckare Bromma-Arlanda och tillbaka. Inte speciellt långt egentligen men en trevlig väg att trycka ner högerfoten rejält på. Så i nästa vecka får vi se hur dubbdäcken ser ut.
Sommardäcken står prydligt ute på balkongen och väntar på morgondagens kväll så de kan få bli ordentligt tvättade, putsade och behandlade inför söndagens dipping.
P210 skrev:Idag plockade jag fram sommarfälgarna, (Spartacus 17") och gjorde en djuprengörning i alla vråer.

Bild

De är inte så kul att tvätta, trångt mellan ekrarna, så förra året fick de sig en lackbehandling för att bli lite lättare att hålla rena.
Nu har jag handlat en omgång Ultima Paint Guard Plus för att testa i sommar, ska läggas på innan de hamnar på bilen.
Har läst en del om det och blev sugen på att testa!

Bild

Snyggt!! (BE)
Användarvisningsbild
av SvenB
Gjort alla sommarförberedelser utom att byta till sommarhjulen. Dessutom rensat bakluckan på alla bokstäver utom V O L V O. :)
Användarvisningsbild
av joel80
Välkommen Aspen76. Trevligt första inlägg.. :D
Hur pass stötigt tycker du det blir det med 20" på V70? Jag tycker det är stötigt nog med mina sommardäck 245/45/17 ibland.. :) Fast jag kör i och för sig lite högre däcktryck än vad som står för dem.. Har 3.0 i dem.
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 1912

Jag är ledsen, men din argumentation gå[…]

Vårda v90 2025

De där har väl i princip ingen underreds[…]

Värme i kupén laddhybrid

Skulle oxå tippa på el värmaren t[…]