- Idag, 10:40
#1630518
Fick härom dagen en ny uppdatering via OTA, 5.1.17
Igår en dag efter uppdateringen, verkade allt fungera. Men idag så kunde jag inte använda GPS'en. Jag har ingen anslutning. Jag har inte testat att ansluta mot wifi. Men jag har testat att starta om hela systemet genom att tycka in mittknappen. Jag har stängt av bilen flera ggr. Inte lyckas ansluta. Google Assistant, Google play osv fungerar inte heller iom att jag inte har någon anslutning. Mitt abonnemang går ut först om en månad. Jag har en XC60 laddhybrid 2023.
Har försökt att Googla, men all info verkar vara för det roligaste mediasystemet och utseendet.
Tips någon
// Kjell
Igår en dag efter uppdateringen, verkade allt fungera. Men idag så kunde jag inte använda GPS'en. Jag har ingen anslutning. Jag har inte testat att ansluta mot wifi. Men jag har testat att starta om hela systemet genom att tycka in mittknappen. Jag har stängt av bilen flera ggr. Inte lyckas ansluta. Google Assistant, Google play osv fungerar inte heller iom att jag inte har någon anslutning. Mitt abonnemang går ut först om en månad. Jag har en XC60 laddhybrid 2023.
Har försökt att Googla, men all info verkar vara för det roligaste mediasystemet och utseendet.
Tips någon
// Kjell

- By ChelseaHansa