- tis 02 maj 2023, 07:42
Då sitter man här, med en XC60 T5 och känner att detta blir den sista ”riktiga bilen”. En klassisk bil, med motor, ratt och bensinlucka. Har egentligen inget emot elbilar, förutom att de brinner upp. Jag bara njuter av en era som går mot sitt slut. Vänjer tanken på att i framtiden kommer jag få planera mina europaresor mer, det spontana resandet är också en döende era. Det kommer liksom inte gå att blåsa ner till Italien på en övernattning. Nu blir det vadå, 4-6 nätter med att ladda överallt?
Jaja, det kommer en dag då jag sitter på en order och väntar med spänning på en elbil men kan jag njuta lite till? Snart ska jag gå ut till min klassiska bil. Har haft många Volvos. Få knappa på den välbekanta Sensus, åka iväg tryggt med ljudet från HC och följa den välbekanta rösten från navigatorn. En litet tid till.
Jaja, det kommer en dag då jag sitter på en order och väntar med spänning på en elbil men kan jag njuta lite till? Snart ska jag gå ut till min klassiska bil. Har haft många Volvos. Få knappa på den välbekanta Sensus, åka iväg tryggt med ljudet från HC och följa den välbekanta rösten från navigatorn. En litet tid till.