Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Ekapsve
Såg på ett annat forum att Waze skall finnas tillgängligt som App till Polestar och Volvo AAOS från och med i dag. Skall kolla senare idag.
Användarvisningsbild
av Robbi
Kommer det upp i displayen i hastighetsmätaren då? Annars är det ju samma som att köra Waze via carplay och trafikfarligt blia på den stora skärmen.
av Ekapsve
Laddat ned och provat nu, finns i "Appstore". Fyller hela mittskärmen, vägledning kommer upp i instrumentklustret dock inte i HUD :-( . Fördelen som jag ser det är att slippa plugga in telefonen till CarPlay. Smidig installation, när appen var installerad dök en QR kod upp som scannas och då synkar den med Waze kontot i telefonen.
av Pear4Life
Äntligen!!!

Sätter klockan 15min tidigare imorgon så jag hinner installera det innan resan till kontoret. Hoppas HOPPAS detta blir bra nu :-D
av TurboDanneV70
Verkar funka hyggligt iaf. Det som jag märkt hittills är att när skärmen automatiskt ändrar ljusstyrka så blinkar hela waze till. Nån som märkt samma?
V60 D4 MY15 - till verkstad

Rycker du säkringen så raderas ev,felco[…]

B230F går fett

Nej asså jag vet inte undrade bara om jag ka[…]

Fel efter byte VVT

Hej! Har du återfjädrande drev? Tä[…]

Ta bort motorn från oket och kolla om dina s[…]