Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Sitter och konfigurerar en V60CC i 'Bygg din Volvo' på Volvos hemsida då suget att byta börjar bli rätt stort... :-D

Men, oavsett vilken version av CC man börjar på (standard eller nåt av erbjudandena) så verkar inte längre akustikrutor vara valbart i konfiguratorn? Inte heller tonade rutor går att välja längre.
Nån som vet om detta har plockats bort eller om det är bara i konfiguratorn det buggar? Eller är det bara jag som är blind och har missat det?

Om jag däremot utgår från en R-Design så finns både tonade rutor och akustikrutor valbara i konfiguratorn.
BePe skrev: tis 04 jun 2019, 11:18 Sitter och konfigurerar en V60CC i 'Bygg din Volvo' på Volvos hemsida då suget att byta börjar bli rätt stort... :-D

Men, oavsett vilken version av CC man börjar på (standard eller nåt av erbjudandena) så verkar inte längre akustikrutor vara valbart i konfiguratorn? Inte heller tonade rutor går att välja längre.
Nån som vet om detta har plockats bort eller om det är bara i konfiguratorn det buggar? Eller är det bara jag som är blind och har missat det?

Om jag däremot utgår från en R-Design så finns både tonade rutor och akustikrutor valbara i konfiguratorn.
Jag skulle säga att det är buggat på V60CC / V60(momentum) -byggdinvolvo-konfig - Det är som att CC-versionen följer momentum-utförande-systemet för V60. Kollar du på V90 momentum finns både akustik- och tonade rutor(tillvalet).

Men jag tippar på att om du nu skulle beställa via en ÅF ska det tillvalen vara tillgänglig
V60 Cross Country eftertraktade

Skoj, det är ju sn snygg bil med

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt :)[…]

@fjohan82 , Har kört med släp kanske 20[…]

Förstår inte vitsen med att meddela att[…]